וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויסט קומי

15.2.2013 / 9:48

עידית הרשקוביץ מונתה לתפקיד סמנכ"לית התוכן של ערוץ הבידור הישראלי של HOT - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הרשקוביץ תעבוד בכפוף לרינת קליין, מנכ"לית ערוץ הבידור וערוץ 8

עידית הרשקוביץ מונתה לתפקיד סמנכ"לית התוכן של ערוץ הבידור הישראלי של HOT - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הרשקוביץ תיכנס לתפקידה בימים הקרובים ותעבוד בכפוף לרינת קליין, מנכ"לית ערוץ הבידור וערוץ 8.

הרשקוביץ החלה את דרכה כתסריטאית ועורכת בערוץ הילדים בהמשך עברה לזכיינית ערוץ 2 קשת, שם ערכה לצידו של ארז טל את "מועדון לילה" ושימשה כתסריטאית הראשית בעונה השנייה של "האח הגדול". בארבע השנים האחרונות הייתה אחראית לפיתוח ועריכה של מגוון תכניות בקשת ובערוץ "ביפ" בהן "טלוויזיה במיטבה", "זהירות טלוויזיה", "האחות הקטנה", כמו כן ערכה את "קותי בחדר האחות" של בערוץ 24. בתפקידה האחרון שימשה הרשקוביץ כחברת צוות הפיתוח וההקמה של "בובה של מדינה" עבור ערוץ 10.

רינת קליין מנכ"לית ערוץ הבידור הישראלי אישרה את הפרטים ומסרה בתגובה: "אני שמחה על הצטרפותה של עידית לערוץ. מדובר באשת תוכן מצויינת בעלת נסיון רב והבנה בתחום הטלוויזיה והבידור. אני מאחלת לה בהצלחה ובטוחה שהעבודה המשותפת תהיה מהנה ופוריה".

עידית הרשקוביץ מסרה: "אני נרגשת להצטרף לערוץ הבידור אחרי שנים של עריכת מגוון תכניות בבתי גידול מהמצויינים בתחום. אני מודה לחיים סלוצקי, דרי שי ורינת קליין על ההזדמנות ובטוחה שנעשה דברים מצוינים יחד. יאללה רוק'נרול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully