וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי מורל סוגר את משרד היח"צ: ייצג מעתה "מספר לקוחות נבחרים"

17.2.2013 / 12:31

מורל הודיע על כך לעובדים, כ-15 איש, כבר בשבוע שעבר. בעמוד הפייסבוק שלו כתב הבוקר: "אני מפנה את עצמי מניהול שוטף של המשרד ומתרכז במהות"

יועץ התקשורת מוטי מורל סוגר את משרד יחסי הציבור והאסטרטגיה שבבעלותו והוא ייצג מעתה באופן עצמאי "מספר מצומצם של לקוחות נבחרים", כך לדבריו. בעמוד הפייסבוק שלו כתב הבוקר מורל: אני מפנה את עצמי מניהול שוטף של המשרד ומתרכז במהות, הלקוחות באים כי הם רוצים את הראש שלי, וזה מה שהם יקבלו. ואני אעבוד בכיף".

לפי גורם בכיר בתעשיית יחסי הציבור, בכוונת מורל לסגור לחלוטין את המשרד שבבעלותו והוא אף הודיע על כך לעובדים, כ-15 איש, כבר בשבוע שעבר. גורם נוסף אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי בכוונת מורל אף לפנות את המשרדים שבבעלותו ולהשכיר את המקום.

מוטי מורל הוא פרסומאי ויועץ תקשורת וותיק ומבכירי אנשי התקשורת הפוליטית בישראל. מורל הוא פרסומאי בעברו, ובעשור האחרון הוא מתמקד בייעוץ אסטרטגי פוליטי. במערכת הבחירות האחרונה שימש כקמפיינר של שאול ומופז ומפלגת "קדימה", ובעבר עבד עם יצחק רבין ועם הליכוד. בין הסיסמאות עליהם הוא חתום "ישראל מחכה לרבין", "נתניהו טוב ליהודים" ו"פרס יחלק את ירושלים". הוא היה אחראי על קמפיין של משה קצב במרוץ לנשיאות המדינה שניהל מול שמעון פרס, ועבד גם עם רון חולדאי.

בעבר היה שותף במשרד "מורל-צור" עם רונן צור, אולם דרכיהם של השניים נפרדו לפני כשלוש שנים. על לקוחותיהם של השניים נמנו חברת הנמלים, החברה לישראל, ועד עובדי התעשייה הצבאית, ועד עובדי חברת החשמל ורב בריח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully