וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפיק חלבי והמועצה

העיתונאי רפיק חלבי, תושב דליית אל-כרמל, הודיע כי יתמודד על תפקיד ראש מועצת העיר – זאת לאחר "ששקל במשך כמה חודשים את הנושא וקיים התייעצויות רבות"

העיתונאי רפיק חלבי, תושב דליית אל-כרמל, הודיע כי יתמודד על תפקיד ראש מועצת העיר – זאת לאחר "ששקל במשך כמה חודשים את הנושא וקיים התייעצויות רבות".

בהודעה שפרסם כתב כי "בחודשים האחרונים נפגשתי עם תושבים רבים מתוך רצון לשמוע את עמדותיהם. המסע הזה היה נהדר, מעמיק ורציני. במהלך חיי היו לי תחנות רבות, ותמיד האמנתי בתושבי הכפר ובחבריי הערבים והיהודים. השנים הארוכות הללו היו עבורי בית ספר. המטרה המרכזית של המועצה המקומית חייבת להיות מתן שירות לתושב ומתן סיוע בכל היבט אפשרי. אני קורא לכם לתמוך בדרכי למען שינוי".

רפיק חלבי היה במשך עשרות שנים עיתונאי ברשות השידור, שם שימש כעורך הראשי של מהדורת "מבט" וכמנהל חטיבת החדשות. בעבר הוענק לו פרס סוקולוב לעיתונות אלקטרונית. הוא הבעלים של חברת החדשות "קונקט 100" המפיקה את "רפיק חלבי בשטח" עבור זכיינית ערוץ 2 רשת. עד לאחרונה שימש כמרצה במכללת עמק יזרעאל.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר הבוקר חלבי: "אני שוקל את זה כבר הרבה מאוד זמן בעקבות פניות שהגיעו אלי מחוגים שונים ביישוב, לכן החלטתי להשקיע את מרצי, כוחי וניסיוני בכפר. זה לא עניין פוליטי, אני לא משתייך לשום רשימה או זרם".

תמשיך לעסוק בתקשורת?

"אם זה לא יתנגש עם האתיקה המקצועית ולא יהיה חשש לניגוד אינטרסים - אז כן, כמובן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully