וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילת לא חסה

17.2.2013 / 15:31

סוגיית ההתרמה ברדיו: במכתב שנשלח למנכ"לי תחנות הרדיו האזורי זימנה אותם מנכ"לית הרשות בפועל איילת מצגר לשימוע בנושא הסדרת משדרי החסות, וקראה להם להביע בו את עמדתם

הרשות השנייה ממשיכה בפעילות להסדרת משדרי החסות בתחנות הרדיו האזורי, אחד מאפיקי ההכנסות של תחנות הרדיו אשר לא היה מוסדר פגע בלוחות השידורים של התחנות. במכתב שנשלח למנכ"לי תחנות הרדיו האזורי זימנה אותם מנכ"לית הרשות בפועל איילת מצגר לשימוע בנושא, וקראה להם להביע בו את עמדתם.

לפני שנה קבעה הרשות השנייה, אז בראשות מנשה סמירה, כי תחנות רדיו אזוריות לא יוכלו עוד להמשיך ולייצר הכנסות ממשדרי התרמה שהן עורכות, אא אם כן מדובר במשדר התרמה למוסד ציבורי. תחנות שהפרו את הכלל הזה בשנה החולפת, בהן "רדיוס 100FM", "קול ברמה" ו"רדיו לב המדינה" - ספגו קנסות והתראות לאחר שננקטו נגדן הליכי הפרה.

"לפני שנה תוקנו כללי הרשות השנייה על מנת להסדיר את פעילות ההתרמות בתחנות הרדיו האזורי, שהיה עד לאותו מועד ללא הסדרה מתאימה ומקיפה", מסרה איילת מצגר לוואלה! ברנז'ה.

"בתום שנה מהתקנת הכללים בוחנת הרשות את אופן יישום ההסדרה ואת יעילותה, לצורך כך פורסם שימוע ציבורי אשר נועד לסייע בגיבוש עמדת הרשות בנושא", היא מסבירה את המהלך. "בתום הדיון המקיף שייערך בנושא, תפרסם הרשות את החלטותיה בעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully