וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב דרוקר VS מרדכי גילת

17.2.2013 / 18:46

דרוקר עולב היום בגילת ומכנה אותו מי ש"נאלץ לוותר על כבודו המקצועי", זאת בעקבות טור תגובה שפרסם בסוף השבוע בעיתון ובו הגיב באריכות לתחקיר אודות "ישראל היום"

ההתנצחות הפומבית בין העיתון "ישראל היום" לבין ערוץ 10 נמשכת: רביב דרוקר, אשר פרסם לפני שבועיים את התחקיר שביקש להראות התנהלות עיתונאית בעייתית במערכת העיתון - עולב היום במרדכי גילת ומכנה אותו מי ש"נאלץ בשנים האחרונות לוותר על כבודו המקצועי", זאת בעקבות טור תגובה ארוך שפרסם בסוף השבוע האחרון בעיתון ובו הגיב באריכות לתחקיר.

בבלוג שלו באתר נענע10 האשים דרוקר את גילת בצביעות, זאת לאור סירובו לבקשתו להתראיין לאחר שעזב את "ידיעות אחרונות" אחרי 32 שנים "בטריקת דלת", כך ניסוחו של גילת. "אם דרוקר ממש יתאמץ, הוא ודאי ייזכר גם בתצהיר לבית הדין לעבודה, המשתרע על גבי עשרות עמודים, שאותו פירסם בבלוג שלו", כתב גילת בסוף השבוע. "עשרות סיפורים יש בתצהיר והם מתארים עיתון מסואב המועל בשליחותו ובתפקידו הבסיסי; עיתון שמצד אחד נחסמים בו פרסומים על צמרת השלטון בישראל, ומצד שני מתנפלים בו על מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס ועל בכירי מערכת האכיפה שהעזו לגעת בפרות הקדושות של העיתון. עיתון אכזרי שנחצו בו כל הקווים".

"הייתה לך הזדמנות חד פעמית להפוך את משפטך למשפט העשור"

הפסקה הזו עוררה את זעמו של דרוקר. "אני מודה, זה המקום שבו לא יכולתי להמשיך לשתוק", כתב, וסיפר כי פנה לגילת בנושא וביקש ממנו להתראיין. "לא היית מוכן לשמוע", פנה אליו. "חשבתי שזה קריטי לסדוק את המעצמה שנקראת 'ידיעות אחרונות' אז שלחתי אליך שליחים וחברים, שינסו לשכנע. לשווא". דרוקר כתב כי שמע שגילת מגיש תצהיר, השיג אותו ופרסם אותו בבלוג שלו - לאחר שאף עיתון לא היה מוכן לפרסם את הדברים. גילת עצמו, כך לפי דרוקר, "ממש לא אהב את הפרסום זה".

"הייתה לך הזדמנות חד פעמית להפוך את משפטך למשפט העשור נגד 'ידיעות אחרונות'. להעלות את עורכיו הבכירים והמו"ל על דוכן העדים, לחקור אותם, להרים פעם אחת ולתמיד את המכסה מעל הדרך בו מתנהלת האימפריה. אני לתומי הייתי בטוח שזה מה שאתה הולך לעשות. שהכתב החוקר העשוי ללא חת ילך עד הסוף, יבין שזו תהיה תרומתו האדירה לדמוקרטיה הישראלית, אבל אתה מר גילת, העדפת לסגור פשרה ללא משפט. העדפת את הכסף על האמת? למה? לא, לא בציניות, למה?".

גילת סרב להגיב לפניית וואלה! ברנז'ה ולהתייחס לשאלות שהפנה אליו דרוקר ברשומה שפרסם. הוא מסר, באמצעות מזכירת מערכת "ישראל היום": "את כל שהיה לי על ליבי כתבתי בעיתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully