וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק לארמוזה פורמטס: מכרו שעשועון ל-40 מדינות

18.2.2013 / 12:17

זכויות השידור של הפורמט "המכנה המשותף" - אשר לא שידר מעולם בישראל - נרכשו ב-40 מדינות באמצעות ענקית הפורמטים אנדמול. השעשועון יעלה היום לשידור בצ'אנל 4 הבריטי

זכויות השידור של הפורמט "המכנה המשותף" שפותח על ידי האחים רועי ועמרי אבן-טוב וארמוזה פורמטס נמכרו ללמעלה מ-40 מדינות וזאת באמצעות ענקית התקשורת אנדמול. עסקה זו התממשה לאחר שארמוזה פורמטס מכרה להפקה ושידור 40 פרקים של הפורמט לצ'אנל 4 הבריטי היוקרתי.

צ'אנל 4 בחר להפיק את הפורמט באמצעות חברת אנדמול הבריטית והמפיק דיוויד פלינט, יוצר הפורמט "אל תפיל את המיליון", ומכאן התגללה העסקה הגלובלית. בין שלל המדינות בהן נרכש "המכנה המשותף": ארה"'ב, קנדה, אוסטרליה, צרפת, ספרד, איטליה, גרמניה, רוסיה, סקנדינביה, דרום אמריקה ועוד. היום (שני) יעלה לשידור לראשונה הפרק הראשון של "המכנה המשותף" בתכנית שתשודר כרצועה יומית, בהנחיית העיתונאי הבריטי פיל ספנסר.

"המכנה המשותף" (The Common Denominator) הוא שעשועון מקורי אשר הולך צעד קדימה בנוף שעשועוני הטריוויה. במקום לבקש מהמתמודדים להפגין ידע ניכר בתאריכים, מספרים או שמות - בוחן את החשיבה היצירתית שלהם. בבחינת "זה לא מה שאתה יודע, זה איך שאתה חושב". את הטריילר הישראלי הנחתה בקי גריפין.

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס:" אנו גאים ביכולתנו לקחת פורמט שלא שודר בארץ ולמכור אותו בעוצמה כה רבה להפצה רחבה בצמרת הטלוויזיה הבינלאומית".

"ארמוזה פורמטס" הינה אחת החברות הבינלאומיות הגדולות בישראל בתחום הפיתוח וההפצה של פורמטים טלוויזיונים, עם עסקאות מול גופי שידור ביניהם רשת NBC האמריקאית ("לעוף על המיליון"), רשת HBO ("האמת העירומה"), רשת BBC ("הבועה"), וקבוצת RTL ("צחוק מהעבודה") וכן עסקאות רבות נוספות עבור כמה מהפורמטים המצליחים ביותר בארץ ("מחוברות", "משפחה חורגת", "הבורר").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully