וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר אייל גולן בערוץ 2 - גם מועצת הכבלים והלווין מתנגדת

20.2.2013 / 17:05

במכתב שהעביר מ"מ יו"ר המועצה נתי שוברט למנהלת הערוץ אנת אורנשטיין הוא כתב כי הבקשה לשדר את הגמר על מסך קשת "מעלה תמיהות"

גם המועצה לכבלים ולוויין המפקחת על שידורי ערוץ 24 מתנגדת לשידור גמר "אייל גולן קורא לך" בערוץ 2: במכתב שהעביר מ"מ יו"ר המועצה נתי שוברט למנהלת הערוץ אנת אורנשטיין הוא כתב כי הבקשה לשדר את הגמר על מסך קשת - "מעלה תמיהות". כזכור, זכיינית ערוץ 2 העבירה את הבקשה לרשות השנייה, וזו הבעיה התנגדות למהלך. קשת מבקשת להציג את הבקשה בפני ועדת הטלוויזיה של הרשות.

לפי שוברט, שידור הגמר בערוץ 2 יביא לפגיעה בלוח השידורים של ערוץ 24, באטקרטיביות שלו ותכלית קיומו בנושא קידום המוזיקה הישראית והים תיכונית ותפגע בהגרלי הצפייה של הצופים בערוץ. הוא התייחס גם לשיקולים כלכליים, וכתב כי "שידורי תכית הגמר בערוץ 2 עלול לגרום לפגיעה בהכנסות העוץ משיון זמן פרסומות קל וחומר שעה שמדובר בתכנית הדגל של הערוץ, כך לשיטתכם".

לאחרונה עלו טענות מכיוון צוות התכנית והשופטים לפיהן התנגדות הרגולטורים לשידור הגמר בערוץ 2 מונעת מטעמים לא-עניניים ומאופייה הים תיכוני של התכנית. הפזמונאי יוסי גיספן, אחד השופטים בתוכנית, אמר לוואלה! תרבות כי "אם לא היו קוראים לנו 'אייל גולן קורא לך' אלא 'הפילהרמונית בפארק', היו משדרים אותנו ועוד איך. אני לא רוצה להשתמש במילה גזענות אבל יש פה תכנית שאהובה על חלק ענק מהקהל הישראלי והההחלטה להשאיר את שידור הגמר בערוץ נישה היא מאוד מקוממת".

שוברט מבהיר כי הטעמים להחלטה נובעים מתנאי הרישיון של ערוץ 24, זאת בדומה להבהרה שהועברה לקשת מטעם הרשות השנייה.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully