וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי עזור מציג: THE POST

24.2.2013 / 11:40

שלושה חודשים לאחר שהשיקה הג'רוזלם פוסט בבעלותו של אלי עזור את העיתון "סופהשבוע", היא מציגה את אתר האינטרנט של כל החברות וגופי המדיה המקושרים לקבוצה

כמעט שלושה חודשים לאחר שהשיקה קבוצת הג'רוזלם פוסט בבעלותו של אלי עזור את העיתון "סופהשבוע", היא מעלה לאוויר את אתר האינטרנט שילווה אותו - THE POST, המושק היום באופן רשמי, ויהווה את אתר אינטרנט של כל החברות וגופי המדיה המקושרים לקבוצה.

הקבוצה מוציאה לאור אל העיתון ג'רוזלם פוסט אשר החל מעתה יתורגמו גם לעברית לראשונה, את "סופהשבוע" אשר תכניו יועלו לאתר וכן תכנים מתחנות הרדיו FM103 רדיו ללא הפסקה ואקו99. באתר יופיעו גם תכנים של צ'ארלטון וערוצי ספורט 1 וספורט 2.

את האתר יערוך עורך "סופהשבוע" דורון כהן, לשער העורך הראשי של NRG מעריב כסגנו ישמש בן זגגי, מי שהיה עורך עמוד-הבית של NRG. "בנוסף לסיקור השוטף של החדשות והאקטואליה, נציג ב-the post ערך מוסף ייחודי ואיכותי ביותר שנשען על הכותבים הטובים ביותר בישראל", מסר הבוקר כהן. "מדובר במיזם מגוון בצורה יוצאת דופן שמאחד תחת קורת גג אחת עיתונות, רדיו וטלוויזיה, בתחומים שכל אדם במדינה ימצא בהם עניין".

על הכותבים שיפרסמו באתר נמנים בין היתר בן כספית, אמנון דנקנר, נתן זהבי, רון מיברג, יהודה שרוני, אבי בניהו, רותי סיני, מאיר איינשטיין, רמי רוטהולץ, מאיר שניצר, דרור רפאל, רון קופמן, דורון ברוש, מיקי לוין, הילה קורח וליאורה גולדנברג-שטרן.

השקת האתר תלווה בקמפיין פרסומי בהובלת משרד "אליקים הרמן" שיכלול תשדירי רדיו, ומודעות באינטרנט, בעיתוני הקבוצה ובעיתונים נוספים. אליקים הרמן" הם אלה שהיו אחראים לשמו ומיתוגו של "סופהשבוע", ולקמפיין שליווה את השקתו בעלות של שלושה מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully