וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיוית דוידוביץ' מונתה לסמנכ"לית התוכן של ערוץ 10

24.2.2013 / 16:34

לאחר 7 שנים בערוץ, דוידוביץ' תחליף בתפקידה את קרני זיו, שהודיעה על פרישתה מהתפקיד בתחילת החודש לאחר שלוש שנים

זיוית דוידוביץ' תחליף את קרני זיו ותמונה לתפקיד סמנכ"לית התוכן של ערוץ 10. דוידוביץ', מוותיקי ערוץ 10, שימשה בשנים האחרונות כסמנכ"לית ההפקה של הערוץ.

דוידוביץ' הצטרפה לערוץ בשנת 2004 כחלק מצוות התוכן הבכיר של הערוץ ועסקה בפיקוח על ההפקות הפנימיות והחיצוניות בו ומעקב אחר תקציבי ההפקות והפקת הפיילוטים. בטרם הגיעה לערוץ 10 שימשה דוידוביץ' כמפיקה הראשית של אולפני הרצליה.

קרני זיו הודיעה על פרישתה מהערוץ 10 בתחילת החודש, ובחודשיים הקרובים היא תעביר חפיפה לדוידוביץ'. זיו שימשה בתפקיד בשלוש השנים האחרונות והחליפה את ליאת פלדמן שמילאה אותו במשך חמש שנים. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בין המועמדים שהציעו עצמם לתפקיד נמצאת גם פלדמן והיא נבחנה כמועמדת לו, כמו גם בכיר נוסף לשעבר בערוץ - נתי דינר, ששימש כסמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה.

"אני שמח שזיוית נענתה לבקשתי למלא את תפקיד סמנכ"ל התוכניות בערוץ", אמר רפי גינת, מנכ"ל הערוץ. "האתגר התכני וההפקתי שמונח לפתחו של הערוץ גדול וקשה. המינוי של זיוית, מעובדיו הוותיקים והמצטיינים של הערוץ, הוא גם הבעת אמון מוחלטת בכישרון ובמקצועיות של אנשי הערוץ. אין לי ספק ביכולתה של זיוית ושל צוות התוכן להוביל את ערוץ 10 להצלחה שלה הוא ראוי".

"בשלוש השנים האחרונות זיוית היתה שותפה להובלת העשייה התכנית בערוץ ואני בטוחה שהיא תמשיך להוביל את הערוץ להישגים בתחום התוכן", אמרה קרני זיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully