וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי נחמיאס מונה לתפקיד הכתב הפוליטי של וואלה!

26.2.2013 / 11:42

נחמיאס, ששימש עד לאחרונה ככתב הפוליטי של נענע10, ייכנס לתפקידו בשבועות הקרובים ויחליף את פנחס וולף

עמרי נחמיאס מונה לתפקיד הכתב הפוליטי של וואלה!, והוא יכנס לתפקידו במהלך השבועות הקרובים. נחמיאס שימש עד לאחרונה ככתב הפוליטי של אתר נענע10 והוא יחליף בתפקיד את פנחס וולף.

נחמיאס, בן 27, החל את דרכו העיתונאית במקומון "ידיעות ירושלים" ככתב במדור החינוך ולאחר מכן ככתב חדשות. בשנתיים וחצי האחרונות שימש כתב מדיני, פוליטי ופרלמנטרי בחדשות נענע10, וכתב את טור הפרשנות השבועי "פוליטיקלי קורקט".

במהלך מערכת הבחירות האחרונה הגיש את התכנית "סטטוס פוליטי" שצולמה באולפני ערוץ 10, במסגרתה ראיין את בכירי הפוליטקאים בישראל.

עורך נענע10 אורי רפאל באום מסר הבוקר: "אני מודה לעמרי על העבודה המקצועית ועל תרומתו לנענע10, ומאחל לו הצלחה בהמשך הדרך".

עמרי נחמיאס: "הייתה לי זכות גדולה לעבוד בנענע10 עם צוות מוכשר, מסור ומקצועי, בתקופה בה הוא ביסס את מעמדו כאחד האתרים המובילים בישראל. אני מודה מקרב לב לעורך הראשי, אורי רפאל באום ולראש מחלקת החדשות, איליה ירוחימוביץ', שניהלו את המערכת ביד רמה ונתנו לי גיבוי מלא לאורך כל הדרך. כעת, פניי לאתגר חדש ומשמעותי. אני שמח ונרגש להצטרף לוואלה! ומודה לצוות האתר על ההזדמנות לקחת חלק בתנופת היצירה שמתרחשת בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully