וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהגנה למאבק: אייל מלמה מצטרף ל"לגאיה תקשורת"

27.2.2013 / 15:51

דובר הסתדרות העובדים הכללית מסיים את תפקידו ועובר למשרד התקשורת והיעוץ האסטרטגי שמתמחה בניהול משברים חברתיים-כלכליים

דובר הסתדרות העובדים הכללית אייל מלמה יסיים מחר באופן רשמי את תפקידו בתום שש שנים. מלמה יצטרף כשותף לצד גלי גבאי במשרד "לגאיה תקשורת ויעוץ אסטרטגי", המתמחה בניהול משברים חברתיים כלכליים ומייצג בין היתר את ארגון העיתונאים.

מלמה החל את דרכו בתחום התקשורת בעריכת תוכניות בטלוויזיה וברדיו. עם כניסתו של עופר עיני לתפקיד יו"ר ההסתדרות הוא מונה לדובר הארגון. מלמה היה שותף לכלל המאבקים והאירועים החברתיים-כלכליים המרכזיים בהם הייתה מעורבת ההסתדרות.
.
מלמה ניהל מאבקי עובדים מתוקשרים רבים וביניהם: מאבקים להקמת ועדי עובדים ב"סונול", "בדיסקונט למשכנתאות", ב"פלאפון" ועוד. הוא אף ניהל מאבקים להצלת מפעלים בפריפריה כמו: "פרי גליל", "מילוז", "מוליתן", "ניסן" ומאבקי עובדים נוספים כמו: גמלאי ביקור חולים, עובדי ההוסטלים לניצולי שואה וכיוצ"ב.

בין לקוחות המשרד נמנים ועדי העובדים ברשות שדות התעופה, חברת הדואר, בנק דיסקונט, תנובה והבנק הבינלאומי. כמו-כן נמנים על לקוחות המשרד הפורום לצדק חברתי, גרינפיס, ארגון העיתונאים, אקרשטיין תעשיות ועוד.

אייל מלמה: "החבירה לגלי גבאי הינה הדבר הטבעי עבורי. אני רואה בה אחת מאנשי התקשורת המובילים בתחום יחסי העבודה בפרט ובתחום הייעוץ האסטרטגי התקשורתי בכלל. אני מאמין שיחד נוכל להביא לתוצאות מיטביות ללקוחות תוך שימוש בניסיון הרב שצברנו בתחום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully