וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתבים מסבירים מדוע החרימו את מפכ"ל המשטרה

1.3.2013 / 17:07

כתבי הפלילים של מעריב והארץ הסבירו מדוע החליטו להחרים טקס של המשטרה ואת המפכ"ל יוחנן דנינו: "משטרת ישראל מנהלת לא מעט פרשות במחשכים ולא מדובר באילוצי חקירה"

כתבי הפלילים אבי אשכנזי ממעריב ויניב קובוביץ' מהארץ הסבירו היום (שישי) את הצעד הקיצוני שהתרחש השבוע ובו החליטו, בעצה אחת עם יתר כתבי הפלילים, להחרים טקס של המשטרה ואת המפכ"ל עצמו, רנ"צ יוחנן דנינו.

בראיון לתכנית "מייבשים את הביצה" ברדיו תל אביב אמרו השניים כי דוברי המשטרה מובילים פולחן אישיות למפכ"ל על גבי התקשורת, תוך שהם מעלימים מעיני העיתונאים נושאים מהותיים בהם המשטרה עוסקת. "משטרת ישראל מנהלת לא מעט פרשות במחשכים ולא מדובר באילוצי חקירה אלא באילוצים הנובעים ממהעמד הנחקרים, אם מדובר באנשים בעלי דרג בממשל - הם יקבלו מהמשטרה יחס VIP רחוק מעיני התקשורת", אמר אשכנזי.

הוא הוסיף כי "בשנתיים האחרונות יש טקס פולחן אישיות ליוחנן דנינו ולמשלם המיסים זה עולה הרבה כסף. המפכ"ל עושה סיורים בארץ ודובריו מתחננים שנכניס את תמונותיו לעיתונים". יניב קובוביץ' חיזק את הדברים ואמר ש"אנחנו מקבלים מהדוברים כל מיני בקשות להכניס תמונות לעיתונים של דנינו מכל מיני אירועים - מי שמכניס דברים כאלה משודרג, אני לא יכול להכניס דברים כאלה לעיתון הארץ".

קובוביץ' הוסיף כי המפכ"ל החליט לאחרונה לחזק את יחסיו עם הכתבים הפוליטיים על חשבון הכתבים הפלילים, ולכן נקטו בחרם. "אנחנו עדים בתקופה האחרונה לתופעה מאוד חמורה - כל הפרשיות המשטרתיות מתנהלות דרך הכתבים הפוליטיים. אם יש למפכ"ל איזשהו אינטרס לערב כתבים פוליטיים בדברים של משטרה כי הוא חושב בעתיד לעסוק באיזשהו עניין פוליטי בעתיד - אני לא יודע, לא ישבתי עם יוחנן דנינו לקפה מעולם על העניין של מה הוא יעשה שהו יפרוש מהמשטרה אבל העובדה שהוא מערב את הכתבים הפוליטיים ש התקשורת הישראלית והם אלה שמנהלים היום את הפרשיות הגדולות בישראל, זה צריך להדליק נורה אדומה לאיך שמתנהלות פרשיות בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully