וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר NRG משיק "ערוץ ציונות"

4.3.2013 / 15:29

אחרי שהשיקו מחדש ב-NRG את ערוץ היהדות, מוסיפים לו כעת אח בדמות ערוץ ציונות בחסות ההסתדרות הציונית העולמית. "מעריב רואה חשיבות בקידום ערכי הציונות גם בשנת 2013"

אתר האינטרנט של מעריב ומקור ראשון, NRG, משיק "ערוץ ציונות" בשיתוף המועצה הציונית בישראל וההסדרות הציונית העולמית. במעריב מסבירים את המהלך בכך שהם "רואים חשיבות בקידום ערכי הציונות".

על הכותבים במדור נמנים בשלב זה הפרשן המדיני של "מקור ראשון" אריאל כהנא, עורך מדור NRG יהדות צביקה קליין וכותבים נוספים כחיים גרבר ואראל סג"ל. חלק עיקרי בתוכן המדור הוא סיקור שוטף של אירועים מטעם המועצה הציונית בישראל וההסדרות הציונית העולמית וגופי הבת שלהם. גורם המעורה בפרטים סיפר כי הוחלט למקם את הערוץ החדש תחת מדור החדשות, "כך שכל אייטם שיעלה לערוץ יקבל חשיפה גדולה באתר".

השקת הערוץ החדש מצטרפת להשקתו המחודשת לפני שלושה חודשים של ערוץ היהדות של NRG שנסגר לפני כשנתיים. את הקמתו המחודשת הוביל סגן העורך הראשי של מעריב אלעד טנא, אשר בעברו שימש בין השאר כמייסד ועורך ערוץ היהדות של ynet.

ממעריב נמסר כי "כחלק מהתוכן הנרחב שאנו מספקים לקוראינו במגוון תחומים מידי יום, מעריב רואה חשיבות בקידום ערכי הציונות גם בשנת 2013 ובטוחים כי גם ערוץ זה יהיה מעניין ואקטואלי. התרחבותו של אתר NRG היא חלק מהגדלת חשיפתו ב20%, ומתוך מטרה לספק ערוצים נוספים שמעניינים את הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully