וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיתם BBDO הוא המנצח הגדול בתחרות "דג הזהב"

4.3.2013 / 17:45

קטף את המקומות הראשון והשני בתחרות עם מודעות ל”אורביט” ול-BMW. המשרד LEED הגיעו למקום השלישי, ושני הזוכים יוטסו ל”אריה הזהב” שיתקיים בקאן

הזוכים בתחרות "דג הזהב ה- 19" של רשת העיר מקבוצת הארץ הורכזו היום (שני) כאשר שתי מודעות של המשרד "גיתם DDBO" זו במקומות הראשונים: מודעה למסטיק "אורביט" במקום הראשון, ומודעה ל-BMW במקום השני. למקום השלישי הגיעה מודעה ל"אור ירוק" של משרד הפרסום LEED.

צוות השיפוט מטעם רשת העיר מקבוצת 'הארץ' בראשות גדעון עמיחי, כלל את מנהלי הקריאייטיב טל ריבן ממשרד הפרסום אדלר חומסקי; שני גרשי ודני יעקובוביץ' מגיתם; סיגל עבודי ממקאן אריקסון ורועי גוטמן מראובני פרידן.

הצוותים אשר עבודותיהם זכו בתחרות הישראלית ייסעו לפסטיבל קאן שבצרפת, שם ישתתפו בתחרות "אריה הזהב". פסטיבל קאן מהווה את הכינוס השנתי העולמי של קהילת הפרסום והשיווק העולמית במסגרתו מתחרות עבודות מכלל משרדי הפרסום בעולם במגוון קטגוריות בתחומי הטלוויזיה, הפרינט, ותחומי שיווק ומדיה נוספים.

אבי סולומון, סמנכ"ל הסחר של קבוצת הארץ מסר עם ההודעה על הזוכים: "מדי שנה, תעשיית הפרסום מקבלת את הספוט הראוי לה במסגרת תחרות "דג הזהב", שהפכה למסורת. מודעות הפרינט, המתאפיינות ביצירתיות תמציתית ודורשות חשיבה מקורית וחדשנית, כמותן ככרטיס הביקור של משרדי הפרסום. אנו מאחלים הצלחה לזוכים, שיתמודדו בתחרות "אריה הזהב" הבינלאומית, שתתקיים בקאן."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully