וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענני תקשורת במגעים עם בכירים במשרד התיירות העיראקי

7.3.2013 / 16:34

נציגי ענני תקשורת נסעו ליריד תיירות בברלין, וניצלו את ההזדמנות כדי לעשות עסקים ושלום עם גורמי תיירות רשמיים ממדינת אויב

חברת ענני תקשורת מנהלת מגעים עם גורמים רשמיים עיראקיים באשר לשיתוף פעולה בתחום התרבות. מנכ"ל ערוצי הלייף סטייל של ענני תקשורת שרון למברגר, השוהה בימים אלו ביריד התיירות ITB ברלין, נפגש עם גורמים בגירים ממשרד התיירות העיראקי במטרה לבחון אפשרות לשיתופי פעולה שונים.

בענני תקשורת בוחנים אתרים שונים בעיראק לצורך צילומי הסדרה "אוכל רחוב" עם ישי גולן המשודרת בערוץ הטיולים. העיראקים עמם נפגש למברגר התעניינו באפשרות לצלם פרקים של הסדרה בארצם. תכנים מטעמם צפוים לעלות לשידור בערוץ הטיולים.

משרד התמ"ת אוסר על ניהול עסקים עם מדינות אויב, שר האוצר הוציא את עיראק מהכללה זו באמצעות תקנה מיוחדת. תוקף התקנה הזו יפוג, לפי משרד התמ"ת, בעוד ארבעה חודשים.

יריד התיירות ITB ברלין ה-46 נפתח בתחילת השבוע בהשתתפות כ-11 אלף נציגים מ-187 מדינות מרחבי העולם. ישראל לוקחת חלק ביריד עם ייצוג של בכירי משרד התיירות, בראשם שר התיירות סטס מיסז'ניקוב.

"מזה מספר שנים אנו נוטלים חלק ביריד, שעל מסכיו מוקרנים תוכן וסרטי תדמית ש'ענני תקשורת' הפיקה לערים ויעדים שונים, ביניהם ירושלים", מסביר שרון למברגר. "במהלך שהותי ביריד אכן נפגשתי עם נציגים רשמיים מעיראק ויחד בחנו שיתופי פעולה שונים. כמובן שבתחילת הפגישה היה מתח מובן, אך זה התפוגג כלא היה. במהלך הפגישה החלפנו מספר תכנים במחשבים הניידים ובתור התחלה, עם חזרתי ארצה, יקרין ערוץ הטיולים את אחד הסרטים העיראקים שהועברו אליי על ידם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully