וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי התחזה לאורלי וילנאי וגיא מרוז?

10.3.2013 / 15:40

גורם אלמוני התחזה לשני העיתונאים מערוץ 10 ושלח פנייה מפוברקת לתעשייה האווירית, בה נטען שאחד ממהנדסיה מחזיק בתקן שאין לו את ההכשרה עבורו. השניים הגישו תלונה למשטרה

בהנהלת התעשייה האווירית הופתעו לקבל בשבוע שעבר פנייה מצמד עיתונאי ערוץ 10 אורלי וילנאי וגיא מרוז בה הודיעו השניים כי הם עורכים תחקיר אודות אופן העסקתו של אחד מעובדי החברה. בירור שנערך מול השניים העלה כי אלמונים התחזו אליהם על מנת ל"סגור חשבון" עם אחד מהמהנדסים בחברה.

במשרדי ההנהלה התקבל מכתב חשוד ובו צוין כי מערכת התכנית עורכת לקראת חג הפסח תחקיר על כך שאחד ממהנדסי תע"ש מחזיק בתקן שאין לו את ההכשרה להחזיק בו. המכתב, שהועבר לאגף התקשורת והדוברות של התעשייה האווירית עורר את חשדם של עובדי החברה שכן הכיתוב שהתנוסס בראשו היה של התכנית "אורלי וגיא בע"מ" - תכנית התחקירים ששידרו השניים בשנים 2009-2010 ואינה משודרת יותר, ולבד זאת לא הוטמע בו כל אלמנט רשמי אחר של מערכת התכנית.

במכתב, עליו היה חתום "צוות התחקירים", עלו טענות אישיות כנגד אותו עובד ונטען כי תחקיר שערכה מערכת התכנית העלה כי כי הוא מועסק בניגוד לכללי מנהל תקין וללא הכשרה מתאימה, וכי ההנהלה מתבקשת לבדוק את הפרטים לקרת פרסום התחקיר.

עם קבלת המכתב פנו אנשי תע"ש לאורלי וילנאי ולגיא מרוז וביקשו לקבל פרטים נוספים על התחקיר החריג, אם אכן מתנהל. במערכת התכנית הכחישו כל קשר לפנייה, ואף ערכו בירור עם תחקירני המערכת לוודא כי אכן לא מדובר בפנייה בשמם. המסמך המזויף נלקח למשטרה, שם הגיש גיא מרוז תלונה על התחזות.

מדוברות התעשייה האווירית נמסר בתגובה: "הגיעה פנייה מצוות התחקירים לכאורה של אורלי וגיא ונערך בירור בתעשייה האווירית כמקובל בפניות מסוג זה. לאחר שהושלם התהליך ולפני משלוח תגובתה של התעשייה האווירית, נבדקה הפנייה אישית מול אורלי וילנאי וגיא מרוז והסתבר כי מדובר בפנייה מזויפת ומפוברקת".

גיא מרוז אישר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה כי התקבלה פנייה בנושא מהתעשייה האווירית וכי הוגשה תלונה במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully