וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע סגירתו הצפויה של "עכבר העיר": ועד עובדים יציג ברשת מקומוני שוקן

13.3.2013 / 11:53

ממכתב שנשלח אמש והגיע לידי וואלה! ברנז'ה עולה כי בעקבות הידיעות על סגירתו הצפויה של המגזין, בחרו יותר משליש מעיתונאי הרשת להצטרף לארגון העיתונאים

הסגירה של מגזין "עכבר העיר" של רשת שוקן ופיטורי העובדים הצפויים בעקבותיה הביאה להתאגדות עובדים זריזה ברשת מקומוני שוקן. ממכתב שנשלח אמש לחלק מעובדי הקבוצה ושהגיע לידי וואלה! ברנז'ה עולה כי בעקבות הידיעות על סגירתו הצפויה של המגזין, בחרו יותר משליש מעיתונאי הרשת להצטרף לארגון העיתונאים ובכך הפכו אותו לארגון העובדים היציג של הרשת.

הארגון אינו מייצג את עיתונאי הארץ ודה מרקר, המאוגדים במסגרת אגודת העיתונאים בתל אביב. רשת שוקן מונה שורה של מקומונים ובהם לצד "עכבר העיר" גם "כלבו", "צומת השרון", "הד הקריות", כל העיר" ואחרים. על סגירתו של "עכבר העיר" נודע לעובדים ביום ראשון השבוע, והארגון פעל במהירות על מנת לייצג את העובדים בטרם יחלו המהלכים האופרטיביים לסגירתו ועל מנת לאפשר להם לנהל מול ההנהלה משא ומתן באופן קיבוצי על המשך העסקתם או פרישתם.

אתמול בלילה נשלח מכתב בנושא למו"ל רשת שוקן אבי סולומון, ובו הודיע לו נציגי הארגון על התארגנות העובדים וביקשו להיפגש עמו בהקדם על מנת לדון בסוגיית סגירתו של "עכבר העיר".

תגובת רשת שוקן טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully