וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כולל שירות

14.3.2013 / 14:02

מנויים של מעריב טוענים כי ההנהלה העלתה החודש באופן חד צדדי את מחיר המנוי ואף הכפילה אותו – מבלי לעדכן אותם. אחרים מדווחים על ביטול מוחלט של המנוי מבלי שעודכנו בכך

תלונות על מחלקת המנויים של מעריב: מנויים של העיתון טוענים כי ההנהלה העלתה החודש באופן חד צדדי את מחיר המנוי ואף הכפילה אותו – מבלי לעדכן אותם, כחלק מתכנית המנויים החדשה של העיתון. אחרים מדווחים על ביטול מוחלט של המנוי מבלי שעודכנו בכך, ומספרים על מגזין "את" שצורף לעיתון בהתחלה תוך גביית תשלום נוסף, גם זאת ללא עדכון הלקוחות.

כך למשל, המנויה נטע דורון סיפרה הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי אמה, לקוחה וותיקה של העיתון, גילתה כי מחיר המנוי שלה עלה בעשרות אחוזים מבלי ליידע אותה. "ניסינו להשיג את מחלקת המנויים המון זמן ולא הצלחנו, לבסוף שניתן היה לדבר איתם הם אפילו לא ניסו להשאיר את אמא שלי כלקוחה אלא הציבו לה את זה כעובדה", היא מספרת.

מנוי נוסף של העיתון, יזהר לימון, סיפר כי מעריב השיק תכנית מנויים חדשה ובה שני מסלולים ודרשו ממנו לבחור באחד מהם למרות שהמנוי שלו עם המחיר הקודם - טרם הסתיים. "יש לי מנוי מבצע מתקופה ההנהלה הקודמת שעולה 60 שקלים בחודש. כעת הם דורשים 130 שקלים ומכריחים אותך לקבל מתנה גם את מגזין 'את' או אחד אחר, או להפוך את המנוי לסופ"ש בלבד. אני לא אחדש את המנוי".

לקוחה אחרת, אושרת שימשון, כתבה בפייסבוק: "היום לא הגיע העיתון שאני מנויה אליו לא מעט שנים. אני מתקשרת לבדוק במה העניין, מסתבר שהמנוי הופסק באופן חד צדדי על ידי העיתון. הנציגה אמרה שנשלחו לי מסרונים בעניין שלא הגבתי אליהם, מה שבפועל לא קרה. הם חלילה לא ירימו טלפון". שימשון כתבה כי באמצע המנוי הועלה המחיר שלו והוכפל כאשר בפועל נותרו לה במנוי תקופה עם המחיר המקורי אליו התחייבה החברה. "הנציגה מאשרת בפניי שנשאר לי עוד זמן לסיום המנוי, אבל שהם לא מחויבים לאף אחד ושלכולם מעלים מחירים".

מעריב השיק תכנית מנויים חדשה בהמשך להעלאת העיתון היומי לאתר NRG, והיא מבוססת על חבילת סוף השבוע – אשר הוגדלה ומותגה מחדש תוך שהמהלך לווה בקמפיין פרסומי. חבילת סוף השבוע של העיתון מורכבת מהמוספים "סופשבוע", "מוספשבת", "ז'ורנל" ומגזין "סגנון", כאשר אליהם מצורפים גם מוסף הכלכלה "גלובס על הבוקר", "מעריב לילדים" ומגזין הנשים "את".

מנהל מחלקת המנויים של מעריב, איתן פסח, סרב להסביר את תכנית המנויים החדשה והאופן שבו מחילים אותה על הלקוחות הקיימים, ומסר: "אין תגובה". פנייה בנושא למשרד יחסי הציבור של מעריב "לרנר תקשורת" – טרם נענתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully