וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן טיפנברון: "לא צריך להסביר שביבי הוא לא כוס התה של ynet"

17.3.2013 / 18:11

המשנה לעורך ynet התייחס בכנס DIGIT ל”ארץ חדשה” והסביר כי התעלמו ממנה עוד לפני שביקרה את ידיעות, והתרכזה ברה"מ בלבד; "הבאנרים שקיבלה במאקו - שאלה שצריכה להישאל"

התבטאות ראשונה מסוגה של בכיר בקבוצת "ידיעות אחרונות" באשר לאופי הסיקור את ראש הממשלה הנחשב תקיף במיוחד. ערן טיפנברון, משנה לעורך הראשי ynet, התייחס היום בפאנל שעסק בבחירות בפייסבוק, זאת במסגרת כנס DIGIT 2013 שהתקיים במרכז הבינתחומי, למפלגת "ארץ חדשה" אשר כזכור טענה כי האתר וקבוצת ידיעות כולה, ממדר אותה ומתעלם מקיומה, וכינה אותה "הילד מיוטיוב שעושה פיפי במרק של אמא שלו ומעלים את זה ליוטיוב. זו בדיחה! היא לא יותר מהילד הדביל ביו טיוב".

טיפנברון התייחס גם לניסיונות הפריצה של חברי המפלגה למערכת החדשות של האתר, ואמר, "לא היתה הוראה להתעלם מ'ארץ חדשה' ב ynet. הם פרצו למערכת ורדפו אחרינו עם מצלמה – למה שניתן להם במה?". בהקשר זה אמר טיפנברון כי הסרטונים הראשונים של "ארץ חדשה" כלל לא נגעו בקבוצת ידיעות והעומד בראשונה נוני מוזס, אלא בראש הממשלה נתניהו, "ולא צריך להסביר שביבי הוא לא בדיוק כוס התה שלנו".

לדבריו, "העובדה שהמפלגה הקיקיונית הזו קיבלה באנרים בכמות היסטרית בכלי שמתחרה בוואינט – ב MAKO, כמות באנרים ששווה הרבה כסף, זו שאלה שצריכה להישאל".

לצד טיפנברון, נכחו בפאנל גם אודי הירש, עורך ראשי NRG מעריב; נמרוד דוויק, מנכ"ל דייס מרקטינג, מנהל מטה האינטרנט של מרצ; ינון מגל, עורך ראשי וואלה!; יואב צוקר, זניט דיגיטל, קמפיין "יש עתיד". את המושב הנחה רועי כ"ץ, עורך ראשי, כנס DIGIT.

מגל, התייחס למינויו לעורך הראשי של וואלה! ואמר, "אני לא מכתיב דעות לאנשים שעובדים תחתיי ואני לא מישהו שנכנס פוליטית או אידיאולוגית לתכנים. אני חושב שוואלה! זה אתר טוב ומגוון. אני חושב שוואלה!, מתוקף היותו האתר עם הטראפיק הכי גבוה במדינת ישראל, צריך לדאוג שהוא נותן תחושת שייכות לכל המגזרים בישראל ולא כמו מקומות אחרים, שאני מרגיש שהם עושים הזדהות עם קבוצות כאלו ואחרות. מי שקורא אותנו רואה אתר שהוא מאוד במיינסטרים".

טיפנברון התייחס גם לנושא פתיחות הכתבים ברשתות החברתיות, והוסיף כי "אין לנו בעיה עם כתבים שמצייצים, כותבים סטטוסים בפייסבוק ומפעילים בלוגים אבל הכל עובר דרך הדסק. אנחנו דסק קצת שמרן, זו העבודה העיתונאית הישנה וכך אנחנו עובדים".

כנס DIGIT עוסק באתגרים התוכניים והטכנולוגים מולם מתמודדת העיתונות המקוונת בישראל, ומורכב מכיתות אמן מקצועיות בהן חולקים בכירי התעשייה (עיתונאים, עורכים, מעצבים, מפתחים) את הידע והניסיון שצברו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully