וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשרה בין עמנואל רוזן ואלעזר שטרן: התביעות ההדדיות נמשכו

19.3.2013 / 13:22

ראש אגף משאבי אנוש לשעבר בצה"ל טען כי רוזן ביקש ממנו "לסדר" את בנו בדו"צ. בעקבות הטענה תבע רוזן מיליון שקלים פיצויים. שטרן הגיש תביעה הדדית על סך מחצית מהסכום

עמנואל רוזן ואלעזר שטרן, אשר תבעו אחד את השני תביעות דיבה הדדיות, הגיעו להסכם פשרה ביניהם והוא אושר לאחרונה על ידי בית משפט השלום בת"א. על פי ההסכם, כל צד ימשוך את התביעה מבלי להודות בטענות של הצד השני.

תחילת הסכסוך בין השניים בשנת 2008, אז תבע רוזן מיליון שקלים נגד אלעזר שטרן שהיה אז ראש אגף משאבי אנוש בצה"ל. לטענת רוזן, שטרן שיקר כאשר אמר בהרצאה כי הוא ביקש ממנו, דרך קצינה ביחידת דובר צה"ל, "לסדר" לבנו לשרת ביחידה. לפי הדברים של שטרן, בעקבות סירובו רוזן ביקר אותו בפומבי כנקמה.

רוזן אף ציין כי בדיקה של המקרה בתוך חטיבת דובר צה"ל נערכה על ידי דוברת צה"ל לשעבר מירי רגב, והיא העלתה כי העיתונאי מעולם לא שוחח עם גורמים בחטיבה וביקש מהם לקדם בה שירות של בנו.

בתגובה לתביעה הגישה פרקליטות מחוז ת"א בשמו של שטרן תביעת לשון הרע כנגד רוזן בגין התבטאויות קשות שהפנה כלפיו בתוכנית הרדיו שלו "גומרים הולכים" המשודרת ברדיו רדיו תל אביב.

את שטרן ייצגו עורכי הדין איילת שלו וניר גנצ'רסקי מפרקליטות מחוז ת"א (אזרחי). את רוזן ייצגו עורכי הדין רונן יניב וטל חכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully