וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג לאולפני הרצליה: "כלוב הזהב" נמכר להפקה בסין, בפרו ובאוקראינה

20.3.2013 / 11:11

בסין תשודר התכנית בערוץ הלוויין המוביל ג'יאנגסו, ובפרו התכנית תשודר בערוץ המסחרי אמריקה TV. כמו כן, נמכרו אופציות להפקה בספרד ובסקנדינביה

חברת סוני השלימה בשבועות האחרונים את מכירת את פורמט הטלוויזיה הישראלי "כלוב הזהב" להפקה בסין, בפרו ובאוקראינה. כמו כן, נמכרו אופציות להפקה בספרד ובסקנדינביה. בסין תשודר התכנית בערוץ הלוויין המוביל ג'יאנגסו, ובפרו התכנית תשודר בערוץ המסחרי אמריקה TV.

"כלוב הזהב" הוא שעשועון בו מתחרים זוגות בשאלות טריוויה על מנת להשיג זמן משחק בכלוב מלא בפרסים אותם הם צריכים לאסוף בזמן קצוב. הפורמט פותח על ידי שי ברמלי, טל ברמן ואולפני הרצליה, ומופק על ידי אולפני הרצליה עבור "רשת". השעשועון הוצג לראשונה בשוק הטלוויזיה מיפ, שנערך באוקטובר האחרון, וזכה להתעניינות רבה מצד חברות וגופי שידורי בעולם.

אפרת דרור, מנכ"ל משותף של אולפני הרצליה: "אנו שמחים וגאים בכך שיצירה ישראלית מקורית נוספת מצטרפת לשוק הטלוויזיה העולמי וממשיכה מגמה של עיבוד תכנים ישראליים מקוריים במדינות שונות. אנחנו סבורים כי 'כלוב הזהב' הוא פורמט בהחלט אוניברסאלי, משעשע ובידורי שמשלב רובדים נוספים ומעניינים מבחינה אנתרופולוגית. אולפני הרצליה ממשיכה בתנופת הפיתוח של פורמטים מקוריים המיועדים למכירה בארץ ובחו"ל ואנו מאחלים לתעשיית התוכן הישראלית להיות תעשייה מתחרה לתעשיית ההי-טק הישראלית בעולם".

ארז בן הרוש, סמנכ"ל התוכניות של "רשת" מסר, "אנחנו מאוד מרוצים מתוצאות הרייטינג של 'כלוב הזהב' וגאים בתוכנית. הגאווה גדולה עוד יותר שמדובר בפיתוח ישראלי מקורי, מה שמהווה המשך לדריסת הרגל של ישראל כיצואנית פורמטים לעולם. בימים אלה נשקלת ב'רשת' האפשרות של הזמנת עונה שנייה ל"כלוב הזהב".

בישראל משודר השעשועון, בהגשתו של אבי קושניר, בימי שישי בערוץ 2 (רשת), וזוכה לנתוני רייטינג נאים, ושיפור של 33% בנתח הצפייה מהממוצע השנתי לשעת השידור.

מכירת הפורמט של "כלוב הזהב" להפקה בחו"ל היא חלק ממהלך של אולפני הרצליה למכירת פורמטים מקוריים בחו"ל, כולל בשיתוף עם חברות אחרות. רק לאחרונה נמכרו 2 פורמטים שפותחו על ידי "לוטוס הפקות" של אורי דיקשטיין וגידי יהושע, בהשקעה משותפת של אולפני הרצליה : "Dress Up" (שנמכר לקנדה ולנורווגיה), והשעשועון "Shuttle Battle" שנמכר לערוץ Inter1 האוקראיני ולאיטליה.

בנוסף, מכרה חברת ארמוזה פורמטס את הזכות להפקת פורמט הטלוויזיה "House call" לשידור ברוסיה, שפותח ע"י אולפני הרצליה. אופציות להפקת הפורמט נמכרו לערוצי טלוויזיה וחברות הפקה ב-6 מדינות - ארה"ב, צרפת, גרמניה, איטליה, נורבגיה ודנמרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully