וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגת עובדי מעריב: "כמות העיתונים יורדת מיום ליום"

20.3.2013 / 14:54

עו"ד גלילה הורנשטיין חשפה בדיון שנערך בנושא חברת ההפצה "גל מעתון" את מצבו של העיתון 5 חודשים לאחר רכישת בן צבי. לדבריה: "התייעלנו ב-60%. מ-900 עובדים ל-365 עובדים"

"אנו מוכנים להיכנס להתייעלות נוספת כי כמות העיתונים יורדת מיום ליום", כך אמרה אתמול (שלישי) נציגת עובדי מעריב עו"ד גלילה הורנשטיין בדיון שנערך בבית המשפט בנושא חברת ההפצה של העיתון "גל מעתון".

עו"ד הורנשטיין אמרה כי מעריב התייעל "בערך של 60% ממה שהיה עם רכישת העיתון. הגענו מ-900 עובדים ל-365. עלות שהייתה 3.8 מיליון שקל הגענו ל- 1.4 מיליון". היא אמרה כי העובדים מוכנים להתייעלות נוספת בהוצאות חברת ההפצה.

עובדי חברת ההפצה של מעריב "גל מעתון" נמצאים בימים אלה במשא ומתן כושל מול נציגיו של בן צבי באשר למספר העובדים שיועסקו במערך ההפצה. נאמני מעריב ביקשו מבית המשפט לאשר את מתווה העסקה עם איש העסקים יגאל תם, העומד בראש קבוצת משקיעים המעוניינת לרכוש את הפעילות.

עיקר המחלוקת היא סביב מספר העובדים שיועסקו בחברה. עו"ד גלילה הורנשטיין, נציגתם של עובדי העיתון, טענה כי בן צבי הסכים להעסיק 900 מהעובדים. במסגרת המתווה הנוכחי נקבע כי יועסקו 365 איש בלבד, עו"ד אייל רוזובסקי נציגו של בן צבי אמר שמספר העובדים שיועסקו תלוי במשא ומתן בינם לבין יגאל תם, ולא בשלמה בן צבי.

אושרה מכירת השלד הבורסאי של מעריב לויקטור תשובה

בתוך כך סגנית נשיאת בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופטת ורדה אלשיך, אישרה הבוקר (רביעי) את מכירת השלד הבורסאי של מעריב לאיש העסקים ויקטור תשובה - ללא זכויות או חובות כלשהן. החל מצאת העסקה לפועל יועברו כל חובות מעריב לידי קופת הסדר, ולנושי החברה לא ניתן יהיה יותר להגיש תביעות חוב כנגד מעריב.

עם השלמת העסקה ימחקו מהבורסה כל אגרות החוב של מעריב והן לא ייסחרו עוד, מדובר בכ-7 מיליון אופציות סחירות שהנפיקה מעריב במשך השנים. הליכי הקפאת ההליכים כננגד השלד הבורסאי של מעריב - יופסקו.

הצעת הרכישה של ויקטור תשובה את השלד הבורסאי של מעריב אושרה לפני חודשיים, ובמסגרתה הציע תשובה 2 מיליון שקלים עבור השלד הבורסאי. זו למעשה העסקה השלישית למכירת מעריב, כאשר פעילות החברה נמכרה ל"הירש מדיה" של שלמה בן צבי, ובית הדפוס לעמוס מימן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully