וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הדיגיטל של אדלר חומסקי ישפוט ב-Webby Awards

20.3.2013 / 16:00

דן אבלגון ישפוט בתחרות הנחשבת "האוסקר של האינטרנט" בקטגוריות פרסום אינטראקטיבי, מדיה חברתית וweb entertainment- ובקטגורית הדיגיטל בתחרות New York Festivals 2013

דן אבלגון, מנהל הדיגיטל של משרד הפרסום אדלר חומסקי, ישפוט בתחרות ה-Webby Awards, אחת התחרויות החשובות והמעניינות בעולם בתחום האינטרנט, הידועה גם בשם "האוסקר של האינטרנט". התחרות נוסדה ב-1995 ומנוהלת תחת חסותה של האקדמיה הבינלאומית למדעים ואומנויות בדיגיטל (IADAS). חבר השופטים מורכב מאושיות תרבות ותקשורת לרבות דיוויד בואי, מייסד טוויטר ביז סטון, אריאנה האפינגטון, מאט גרואונינג יוצר משפחת סימפסון ובוב גרינברג יו"ר חברת הדיגיטל והחדשנות R/GA.

בנוסף, אבלגון ישפוט בתחרות ה-New York Festivals 2013 בקטגורית הדיגיטל כחלק מצוות השופטים ב-Grand Jury. מאז 1957 נחשב הפסטיבל לאחד מ-10 תחרויות הפרסום החשובות בתחום ויתקיים ב-1 וב-2 במאי בניו יורק.

אבלגון שימש בעבר כקופירייטר בשלמור אבנון עמיחי Y&R וכמנהל פיתוח עסקי של קרן ההשקעות סינמה ניו מדיה שהשקיעה בחברות ניו מדיה. בשנת 2011 חברת המדיה החברתית UTURN, בה היה שותף, מוזגה לאדלר חומסקי. לאחר המיזוג מונה למנהל את פעילות הדיגיטל של אדלר חומסקי ולאחראי על תחומי הדיגיטל והחדשנות של המשרד.

בין הקמפיינים עליהם אחראי אבלגון: קמפיין המובייל לבזק בו גידי גוב "התקשר" לגולשים וסיפר להם על חבילת הסלולר החדשה, קמפיין ה POKE של דלתא וקמפיין התוכן המותגי של סטילה, בו הופקה סדרת אנימציה בחסות המותג שהייתה Spin off על הריאליטי הישרדות VIP והפכה לסדרת האנימציה הנצפית ביותר ברשת ב-2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully