וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן רון מונה למשנה למנכ"ל נענע10

21.3.2013 / 12:15

רון יבצע את התפקיד נוסף על תפקידו - סמנכ"ל המכירות, השת"פ והסלולר של ערוץ 10. מיכל גרייבסקי: "נענע10 וערוץ 10 עוברים תהליכים עמוקים של התייעלות ואינטגרציה"

דן רון מונה למשנה למנכ"ל נענע10 נוסף על תפקידו - סמנכ"ל המכירות, השת"פ והסלולר של ערוץ 10. במסגרת תפקידו החדש, רון יהיה אמון על הסחר והמכירות של האתר.

רון, 45, בעל תואר ראשון ושני בשיווק ובתקשורת המונים הוא סמנכ"ל סחר, מכירות, שת"פ וסלולר של ערוץ 10 מאז שנת 2007. באחריותו ובסמכותו הניהול הכולל של אגף הסחר של הערוץ האמון על הכנסות החברה וניהול הסכמי הסחר עם חברות רכש המדיה והמפרסמים.

לפני הגעתו לערוץ 10 מילא רון מגוון תפקידי ניהול בכירים בשוק התקשורת - בהם מנכ"ל חברת אל.די.אי וחברת IMH (נציגת MTV ו-CNN בישראל) מקבוצת "מפל תקשורת", מנכ"ל "נור מערכות פרסום" וסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת "תיא תקשורת".

יו?ר דירקטוריון נענע 10, מיכל גרייבסקי: "דן רון הינו ממנהלי הסחר הטובים והמקצועיים ביותר בתחום התקשורת בישראל, נענע 10 וערוץ 10 עוברים תהליכים עמוקים של התייעלות ואינטגרציה, ומינויו של דן רון הוא חלק מהמהלך".

יו"ר דירקטוריון ערוץ 10, אבי בלשניקוב, ברך על המהלך שמובילה גרייבסקי בנענע ואמר כי שיתוף הפעולה בין שתי החברות יתרום תרומה משמעותית להתייעלות מחד, ולגידול משמעותי בחשיפה ובהכנסות מאידך.

מנכ?ל נענע 10, יריב גי?בלי: "השילוב של נענע 10 והערוץ הוא יעד שהצבנו לנו לא מכבר, ונכונו לנו התפתחויות מרובות בעתיד. שילובו של רון יחזק את הקשר שלנו עם הערוץ והמפרסמים כאחד, ואני מברך אותו על הצטרפותו לצוות ההנהלה".

דן רון: "בישראל, בדומה לעולם, אנו מזהים מגמה גוברת של צריכת מדיה בטאבלטים ובסמרטפונים וזאת במקביל לעלייה מתמדת בזמן הצפייה בטלוויזיה. במציאות זו מתבקש שערוץ 10 ונענע 10 יספקו פתרונות משולבים למפרסמים באמצעות מגוון פלטפורמות לשיווק ופרסום אפקטיבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully