וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומות של תקווה

27.3.2013 / 12:04

"הארץ" מתברר, רק הקדים את זמנו: "הסאן", הודיע כי יקים חומת תשלום באתר האינטרנט שלו החל מהמחצית השנייה של השנה. הודעת העיתון באה זמן קצר לאחר הודעה דומה של "הטלגרף"

העיתון היומי הגדול ביותר בבריטניה, "הסאן", הודיע כי יקים חומת תשלום באתר האינטרנט שלו החל מהמחצית השנייה של השנה. הודעת העיתון באה זמן קצר לאחר הודעה דומה של "הטלגרף", והשניים יצטרפו לעיתונים הטיימס והניו יורק טיימס שגובים תשלום מקוראי האונליין מזה כשנתיים.

אתר האינטרנט של העיתון זוכה ליותר מ-30 מיליון קוראים בכל חודש, בעוד מספר גיליונות הפרינט היומיים שלו עומד על 2.4 מיליון ביום. בעיתון טרם הודיעו על גובה התשלום שייגבה עבור הקריאה באתר, אולם בכיר בעיתון אמר כי מבחינתם מדובר ב"הימור בטוח", וכי המשך אספקת תוכן חינמי לקוראים באינטרנט הוא "בלתי נסבל". הסאן יוצא לאור בבריטניה מאז שנות ה-60, מנוי למהדורת האייפד שלו עולה כחמישה פאונד בחודש.

כמה שעות מוקדם יותר הודיע עיתון נוסף בבריטניה, "הטלגרף", כי יקים חומת תשלום באתר גם לגולשים מבריטניה. מספר הקוראים באתר הטלגרף עומד על 60 מיליון בחודש, והוא היה העיתון הארצי הראשון בבריטניה שיגבה מהם תשלום. העיתון יאפשר מנוי של חודש בחינם ולאחר מכן קריאה של 20 ידיעות בחודש לפני שיגבה תשלום מהקורא - של עשרה פאונד בחודש. מנויי הפרינט יקבלו גישה בלתי-מוגבלת לתכנים.

בעיתון הודיעו כי חודש לאחר הקמת חומת התשלום יושקו מוצרים דיגיטליים נוספים שישרתו את קהל המנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully