וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגר פינות

2.4.2013 / 12:30

יעקב אילון ממשיך לספק לקשת פתרונות פרוגרמינג, והפעם ליום השואה, עם תחקיר עולמי רחב יריעה בן שנתיים, קופרודוקציה ישראלית- קנדית, הבודקת לעומק את האנטישמיות החדשה

לאחר שהוביל תוכנית ראיונות מיוחדת לפני הבחירות לכנסת, ומאוחר יותר גם של הפורמט החדש "העולם הלילה", מתפנה יעקב אילון גם לעשיית דוקו עבור קשת.

בסרט דוקו מיוחד תחת השם "האנטישמיות החדשה", שישודר בערב יום השואה (7/4) ב-21:00 בקשת, מתחקה יעקב אילון אחר תופעת האנטישמיות בת ימינו המרימה באחרונה את ראשה. בזכיינית הדגישו היום כי מדובר בתחקיר עולמי רחב יריעה בן שנתיים, קופרודוקציה ישראלית- קנדית שצולמה בין היתר בבריטניה, צרפת, ארה"ב, קנדה ודרום אפריקה - מציג אילון את האנטישמים החדשים, חלקם מתחבאים מאחורי ארגונים אנטי ציוניים, חלקם לא מתחבאים מאחורי דבר.

בקשת אומרים כי "הסרט מביא תיעוד נדיר של מפיצי האנטישמיות החדשה, אל מעוזי ההסתה חדרו מצלמות של צוותי צילום קנדיים (גם הם לעיתים סולקו מהמקום בחשד לציוניות) וכן מצלמותיו של צייד האנטישמים המודרני ריצ'רד מילט- שהביא להדחתה של חברת הפרלמנט הבריטית ג'ני טונג לאחר שצילם אותה במצלמה נסתרת במסרים אנטי ציוניים ואנטישמיים בדיון אקדמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully