וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערוץ 10 ממשיכים לגייס: גיל ריבה ישמש ככתב מגזין ב"שישי" החדש

4.4.2013 / 11:00

ריבה מצטרף לחדשות 10 והוא יהיה חלק מצוות העיתונאים שירכיב את מגזין שישי החדש שצפוי לעלות בקרוב - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בימים אלה עומלים בערוץ על התוכנית הראשונה

העיתונאי ומגיש הטלוויזיה, גיל ריבה מצטרף לחדשות 10 והוא יהיה חלק מצוות העיתונאים שירכיב את מגזין שישי החדש שצפוי לעלות בערוץ בקרוב - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ריבה שימש עד לאחרונה כעורך "מועדון המבקרים" בזכיינית ערוץ 2 רשת, ובמסגרת תפקידו החדש הוא יכין עבור המגזין של חדשות 10 כתבות דוקומנטריות ויערוך ראיונות מיוחדים, והוא צפוי להשתלב גם בפרויקטים נוספים בערוץ 10 עצמו.

את מגזין שישי החדש של ערוץ 10 יגישו עמנואל רוזן ואלון בן דוד ועורכת אותו טלי בן עובדיה. גורמים בערוץ סיפרו היום לוואלה! ברנז'ה כי מערכת התכנית פועלת בימים אלה על התוכנית הראשונה, ועל מועד עלייתה לשידור יודיעו בערוץ בקרוב.

ריבה, שהחל את דרכו ככתב רכילות בעיתון "ידיעות אחרונות", ולפני עשור עבר להופיע על המסך: הגיש את תכנית הראיונות "לימוזינה" בערוץ 10, "אישי עם גיל ריבה" של HOT, השתתף ב"משחק מכור" של רשת והגיש את "שניים בעשר" בערוץ 24. בעבר גם נמנה על צוות כתבי "אולפן שישי" של חברת החדשות של ערוץ 2.

לפני כשלוש שנים מינו בזכיינית את ריבה לשמש כעורך הראשי של הערוץ הים-תיכוני ערוץ 25 אשר הזכיינית רשת שותפה בהפקתו, אולם העיכובים בעלייתו לאוויר הביאו לחילופי תפקידים בהנהלתו. בשנה האחרונה הגיש את התוכנית "מי בא לארוחת ערב" של הזכיינית, וכערך כאמור את "מועדון המבקרים".

ריבה הוא איש התקשורת השני עליו נודע בשבועות האחרונים כי יעבור ממסך ערוץ 2 לזה של ערוץ 10. לפני שבועיים נודע כי סמדר פלד, חברת מערכת התוכנית "אולפן שישי", תצטרף גם היא לצוות מגזין שישי החדש של חדשות 10 והיא גם תהיה חלק מצוות המהדורה המרכזית. פלד נמנתה על אנשי חדשות ערוץ 2 מאז הוקמה החברה לפני שני עשורים, ובעשר השנים האחרונות שימשה ככתבת לענייני רווחה.

גיל ריבה בחר שלא להגיב לידיעה. בחדשות 10 אישרו את הפרטים. טלי בן עובדיה, מסרה בתגובה: "אני שמחה על הצטרפותו של גיל ריבה לנבחרת העיתונאים שתוביל את מהדורת שישי החדשה של ערוץ 10. דרכו המיוחדת להגיע לליבם של המרואיינים ודאי תביא גוון ייחודי לתכנית". מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, הוסיף הבוקר כי הוא "שמח מאד על הצטרפותו של גיל ריבה למגזין שישי החדש. גיל הביא למסך יכולות עיתונאיות ויכולת ריאיון והקשבה יוצאי דופן ואני בטוח שאלה יהיו חלק ממגזין שישי המתהווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully