וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוצה את התעלה: חנן גרינברג מצטרף למשרד יחסי ציבור

7.4.2013 / 10:18

גרינברג, אשר שימש במשך כעשור ככתב הצבאי של ynet ובמשך כשנה כפרשן הצבאי של מעריב, מצטרף למשרד היח"צ "מאיר סויסה תקשורת"

הכתב הצבאי של ynet לשעבר חנן גרינברג, אשר שימש במשך שנה כפרשן הצבאי של מעריב - עובר לתחום יחסי הציבור וישמש כמנכ"ל משותף במשרדו של מאויר סויסה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. משרד "מאיר סויסה תקשורת" צפוי כעת בעקבות המהלך לשנות את שמו ל"סויסה וגרינברג תקשורת".

גרינברג (35) עבד במשך עשר שנים ב-ynet, מתוכן שמונה ככתב צבאי. בין היתר הוא חשף את המחדלים שהביאו למותו של צעיר במהלך גיבוש טיס, פרשת השימוש בכרטיס האשראי של הרמטכ"ל והתעללות הקשה בגדוד 74 של השריון. לפני כן, שימש כתב במקומוני רשת ידיעות תקשורת. את דרכו העיתונאית החל עוד טרם שירותו הצבאי בעיתוני נוער, בהם ראש 1.

עם עזיבתו את ynet הוא התמודד על תפקיד סגן ראש אגף ההסברה במשרד הביטחון, אולם לבסוף הצטרף לעיתון מעריב תחת עריכתו של ניר חפץ - שם שימש כפרשן צבאי של העיתון ושל האתר nrg ושימש למעשה כראש הדסק הצבאי של העיתון. את חפץ הכיר גרינברג בתקופת עבודתו תחתיו ברשת המקומונים של ידיעות. על רקע הליך הקיצוצים הנרחב במעריב לקראת סוף השנה הקודמת, הוחלט בעיתון על סיום עבודתו.

מאיר סויסה, גם הוא עיתונאי מעריב לשעבר, הקים את משרד יחסי הציבור בשנת 2009 וכיום הוא מייצג גופים כלשכת עורכי הדין שם שימש כדובר, תנועת "אם תרצו" והמועצה להימורים בספורט, והעניק ייעוץ תקשורת פוליטית לחברי הכנסת מירי רגב וחברי הכנסת לשעבר רוברט טיבייב ושלמה בניזרי. המשרד ניהל גם מספר קמפיינים בתקשורת בהם הקמפיין לטיהור שמו של החוקר המכונה "קפטן ג'ורג'", מחדל האיברים המכון לרפואה משפטית באבו כביר שהביא לפרישתו של פרופ' יהודה היס, קמפיין למניעת איטום בית יהונתן וקמפיין נגד מנכ"ל המכון הביולוגי - שהודיע היום על פרישתו מהתפקיד.

חנן גרינברג מסר: "לאחר שנים רבות בעיתונות, בעיקר בסיקור התחום הצבאי והביטחוני אני פונה לדרך חדשה ומרתקת. אנו נמצאים בעידן תקשורתי בו זקוק כל ארגון, גוף, מוסד או בעל תפקיד בכיר לסיוע תקשורתי על מנת להעביר מסרים גלויים וסמויים. לשם כך נעזרים באנשי מקצוע שמכירים את העולם הזה באופן מעמיק מפנים ובחוץ, את האפשרויות הבלתי מוגבלות שיש בו, זאת לצד הסכנות הטמונות בו".

"ממגוון הרחב של ההצעות שהיו בפני, בחרתי להצטרף למאיר סויסה, שרשם בשנים האחרונות, שורה נכבדה של הישגים בתחום הייעוץ התקשורתי והאסטרטגי. יחד, אנחנו מתכוונים, להגיע להצלחות רבות נוספות", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully