וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר מוחא vs נסטלבאום: "להשעותו מידית מרשות השידור"

7.4.2013 / 11:13

אגודת העיתונאים בת"א דורשת להשעות את ראש חטיבת החדשות בשל מסקנות נציבות שירות המדינה כי הטריד מינית עובדים: "לא ניתן להעלות על הדעת שימשיך להלך בחופשיות במסדרונות"

אגודת העיתונאים בתל אביב דורשת את השעייתו המיידית של משה נסטלבאום מרשות השידור מכל תפקידיו הניהוליים ואת הדחתו מהרשות - זאת בעקבות תובענה משמעתית שהוגשה נגדו בשבוע שעבר - ואשר תוכנה פורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה.

"במכתב ששלחה הבוקר (ראשון) האגודה באמצעות עו"ד אילן בומבך נכתב כי "לא ניתן להעלות על הדעת כי מר נסטלבאום ימשיך להלך בחופשיות במסדרונות רשות השידור כשהוא חובש את כובע מנהל חטיבת החדשות, וכאשר רבים הכפופים למרותו הניהולית משמשים כיום כעדי תביעה בתובענה המשמעתי נגדו.

נציבות שירות המדינה הגישה נגד נסטלבאום תובענה משמעתית נגד נסטלבאום, אשר עדיין מועמד בימים אלה לתפקיד מנהל הטלוויזיה, וזאת בגין בהתנהגות מבזה לכאורה כלפי עובדים בשורות רשות השידור בהקשר של נטייתם המינית והפרת כלי האתיקה של עובדים בשירות המדינה.

יותר מעשרים עובדי רשות השידור משמשים כעדים בחקירה, בהם מנהל הטלוויזיה לשעבר מושון מצליח, הפרשן הכלכלי עודד שחר, המגיש אורי לוי, הכתב לענייני שטחים יורם כהן, עורך החדשות אסף אפרתי, המגישה מיכל רבינוביץ', עורך מבטלחדשות אבי מוסקל, ואנשי הפקה ומערכת אחרים. עוד זומנו למתן עדות דוברת רשות השידור לינדה בר, ויו"ר אגודת העיתונאים בתל אביב יוסי בר מוחא.

באגודת העיתונאים קובלים על כך שהנהלת רשות השידור מסרבים עד היום לאפשר להם לעיין בהעתק ההחלטה שקיבלה וועדת האיתור בעניין בחירת המנהל לערוץ הראשון. "צריכה להישמע אמירה צלולה וברורה מצד הוועד המנהל של רשות השידור כי הגיע העת להדחתו של נסטלבום מרשות השידור ולכל הפחות - להשעייתו המיידית או להעברתו מכל תפקיד ניהולי ברשות השידור", כך אגודת העיתונאים בתל אביב.

ברשות השידור סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully