וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגה ניר נאמן וסיון כהן יגישו תכנית צרכנות יומית בערוץ 10

8.4.2013 / 16:47

בכך יציבו בערוץ תחרות לרצועת הפרה-פריים של ערוץ 2, בה משודרת מדי יום "תכנית חיסכון" הזוכה לנתון רייטינג ממוצע של כ-15%. גורם בערוץ: "יש כאן מסר שלילי"

נגה ניר נאמן וסיון כהן יגישו תכנית צרכנות יומית חדשה שתשודר בערוץ 10 בשעות הפרה-פריים, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בכך יציבו בערוץ תחרות לרצועת הפרה-פריים של חברת החדשות של ערוץ 2, בה משודרת מדי יום לפני החדשות תכנית הצרכנות "תכנית חיסכון" הזוכה לנתון רייטינג ממוצע של כ-15%. התכנית החדשה תעלה בשעה מוקדמת יותר, ככל הנראה לפני תכניתו של רפי רשף.

נגה ניר נאמן משמשת ככתבת הצרכנות והתעופה של חדשות 10, והיא נמנית על צוות הערוץ מאז הקמתו. לערוץ 10 הגיעה מערוץ 1 שם שימשה כתחקירנית ועורכת. בשנה שעברה שודר סרטה הדוקומנטרי "מיליון דולר בייבי", והוא הניב אחוז צפייה נאה של 13.5%. לצד ניר, כאמור, תגיש סיון כהן, מגישת תכנית הבוקר של ערוץ 10 בימי שישי וכתבת המהדורה המרכזית לשעבר. כהן זכורה מתפקידה בחדשות 10 וממה שכונה "פרשת דיסניוורלד", בה דיווחה על אירוע חטיפה שהתברר כאגדה אורבנית. תחקיר שערך אז מבקר הפנים של הערוץ זאב חספר מצא כי כהן ומי שערך אז המהדורה וכיום עורך בזכיינית קשת אפי טריגר - כשלו בתפקידם, אולם עשו זאת בתום לב וללא כוונת זדון.

הידיעה על מתן תכנית יומית לכהן, למרות הזמן שחלף מאז הודחה מהחדשות - אינה עוברת ללא ביקורת. "יש כאן מסר", אומר גורם בחדשות 10 שהתבקש להתייחס לידיעה. "כתבת שהדיחו מהחדשות בשל דיווח כוזב - מקבלת תכנית יומית. זה מסר".

סיון כהן ונגה ניר נאמן בחרו שלא להתייחס לידיעה. בחדשות 10 סרבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully