וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארץ: טלילה נשר עוזבת - ירדן סקופ תסקר את תחום החינוך והרווחה

9.4.2013 / 11:08

כתבת החינוך של ”הארץ” טלילה נשר הגישה את התפטרותה - כך נודע לוואלה! ברנז’ה. את מקומה תתפוס אחת מראשי דסק החדשות של העיתון

כתבת החינוך של הארץ טלילה נשר הגישה את התפטרותה מהעיתון, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. את מקומה תתפוס ירדן סקופ, אחת מראשי דסק החדשות של העיתון.

נשר שימשה ככתבת חינוך והשכלה גבוהה בהארץ במשך שנתיים, והיא החליפה בתפקיד את אור קשתי שמילא אותו במשך כארבע שנים. היא הגיעה למערכת החדשות של העיתון מגלי צה"ל, שם שימשה בתפקידה האחרון ככתבת חינוך. בהארץ נשר חתומה בין היתר על החשיפה כי יאיר לפיד התקבל ללימודי דוקטורט באוניברסיטת בר-אילן ללא תואר ראשון.

נשר סיקרה בין השאר גם את תחום ההגירה - אותו יסקר מעתה אילן ליאור. את תפקיד כתבת החינוך יחד עם אותו הרווחה אשר לא אויש מאז עזיבתה של דנה ויילר פולק, תמלא כאמור מעתה, ירדן סקופ, אחת מראשי דסק החדשות של העיתון. סקופ שימשה בעבר ככתבת החינוך של גלי צה"ל ולאחר מכן עבדה כעורכת בדסק החדשות של מעריב. היא הצטרפה להארץ לפני כשלוש וחצי שנים בדסק ושימשה בתפקידים שונים בדסק החדשות, בהם עורכת עמוד השער וראש הדסק. לתפקיד ראש דסק במקומה של סקופ ימונה תמיר כהן.

את תגובתה של טלילה נשר לא ניתן היה להשיג. בהארץ אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully