וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ החדשות הבינלאומי של דרהי יתחיל לשדר בקיץ

9.4.2013 / 12:10

הערוץ ישדר מנמל יפו, ובקרוב יעלה לאוויר אתר אינטרנט אשר יאגד כפורטל חדשות את התכנים המשודרים בו. היום חשף הערוץ את שם המותג - "i24news"

ערוץ החדשות הבינלאומי החדש "i24news" מודיע הבוקר (שלישי) כי יחל בשידוריו לקראת הקיץ הקרוב והוא ישודר בשלוש שפות: אנגלית, צרפתית וערבית.

הערוץ ישדר מנמל יפו, ובקרוב יעלה לאוויר אתר אינטרנט אשר יאגד כפורטל חדשות את התכנים המשודרים בו, והוא יחל בפעילתו עוד בטרם תחילת השידורים. תוכן הערוץ יופק על ידי "סלוצקי אפיקי תקשורת", בבעלותם של חיים סלוצקי ודרי שי, הערוץ ינוהל על ידי פרנק מלול, מנהל ערוץ FRANCE24 לשעבר.

דרהי מסר בעבר כי "המטרה היא להשיק ערוץ חדשות בינלאומי ורב לשוני שיסייע להציג מבט אחר על ישראל ובמטרה להתמקד במה שמאחד ולא מפלג. ייעודו של הערוץ יהיה לתרום להתקרבות בין עמי העולם, שתתבסס על כבוד הדדי, השוני התרבותי והשאיפה לשלום".

פרנק מלול מסר הבוקר בהודעת הערוץ: "לנו, שם הערוץ משקף את אבני היסוד עליהן יושתת ערוץ החדשות הבינלאומי החדש הראשון מסוגו, שמשדר חדשות בינלאומיות מהמזרח התיכון. ההחלטה למקם את הערוץ בנמל יפו אינה מקרית וזהו סממן נוסף המייצג את מכלול המסרים הנלווים אותם אנו מבקשים להעביר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully