וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לרומן: אלירז שדה יפסיק את שיתוף הפעולה עם ערוץ 24

11.4.2013 / 10:11

אחרי שלוש שנים של שיתוף פעולה וטיפוח אישי מצד בכירי קשת, זוכה העונה השנייה של "האח הגדול" לא יופיע בלוח השידורים הבא של הערוץ - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

סוף לרומן בין אלירז שדה לזכיינית ערוץ 2 קשת: לוואלה! ברנז'ה נודע כי הטאלנט, זוכה העונה השנייה של "האח הגדול", אשר טופח וקודם אישית על ידי בכירים בזכיינית, לא ישובץ בלוח השידורים הבא של ערוץ 24 בו הוא מופיע כעת. הסיבה: ככל הנראה סכסוך שנוצר עקב דרישתו של שדה לתנאים מסוימים ברצועות היום, ומנגד, שינויי פרוגרמינג המתוכננים בערוץ עם ביטול חלק מרצועות היום.

על פי גורם המעורה בפרטים, "המשא ומתן בין השניים, אשר נמשך תקופה ארוכה, הגיע למבוי סתום, ובעקבותיו הוחלט שלא להמשיך את שיתוף הפעולה".

אלירז שדה החל את דרכו בתקשורת עם התמודדותו, וזכייתו, בעונה השנייה של "האח הגדול" לפני כשלוש שנים. מאז הנחה תכניות רבות, מרביתם על מסך ערוץ 24 שבבעלות הזכיינית קשת: תחילה הנחה תכנית לייט-נייט מוזיקלית, בהמשך את תכנית האולפן השקוף של הערוץ, תכנית בשיתוף קוקה-קולה, את "גל ואלירז" לצד גל אוחובסקי, את "כוכב בצהריים", כמו גם תכנית שליוותה בערוץ 24 את "חי בלה לה לנד" של yes ואת התכנית "הדיבור עם אלירז שדה" ופרוייקטים מיוחדים נוספים של ערוץ 24.

שדה הגיש גם על מסך קשת בערוץ 2 את התכנית היומית "מה אתם אומרים" לצד גל אוחובסקי והשתתף בהגשת "אל תפיל את המיליון" לצד ארז טל. הוא השתתף גם בתכניות נוספות של קשת שליוו וקידמו את התכניות האחרות של הזכיינית, "כוכב נולד" ו"האח הגדול". שדה גם כתב טור קבוע שפורסם באתר mako של קשת.

מערוץ 24 נמסר בתגובה: "אלירז שדה הוא חלק אינטגרלי מערוץ 24, אנחנו אוהבים אותו מאוד ואין לנו ספק כי בעתיד נשוב לשתף פעולה".

אלירז שדה בחר שלא להגיב והפנה למשרדו של מאיר קוטלר, סוכנו האישי, משם נמסר כי ?יחסיו המקצועיים של אלירז שדה עם קשת היו וממשיכים להיות טובים מאד?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully