וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג לקשת: מכרה את "ארץ נהדרת" לסינים

11.4.2013 / 10:57

זכיינית ערוץ 2 ממשיכה לגזור קופונים בפסטיבל מיפ, ומודיעה היום על חדירה לשוק האסייתי עם מכירת 6 פורמטים לחברת Shixi Media הסינית - ביניהם גם של תוכנית הסאטירה

זכיינית ערוץ 2 קשת ממשיכה לגזור קופונים בפסטיבל מיפ, ומודיעה היום על חדירה לשוק האסייתי עם מכירת 6 פורמטים לחברת Shixi Media הסינית. בין הפורמטים: תוכנית הסאטירה הפופולארית של הזכיינית "ארץ נהדרת". בנוסף, מכרה קשת את סדרת הספיישלים "עושים כבוד".

אלון שטרוזמן, מנהלKeshet International, הזרוע הבינלאומית של קשת בחו"ל, אמר היום: "קשת שואפת לשתף פעולה עם האנשים הקריאטיביים והטובים ביותר באסיה על מנת להפיץ את הפורמטים שלנו לתעשיית הטלוויזיה האסיאתית שצומחת במהירות. חברת Shixi Media היא חברה בעלת מוניטין גבוה ביכולתה להתאים פורמטים מוצלחים לשוק הסיני ואנו שמחים מאוד לעבוד איתם".

מלבד שני הפורמטים, מכרה קשת במיפ גם את "Remember Me?" – סדרת דוקו ראליטי חדשה אשר הושקה לראשונה ב MIP. התוכנית "3", "בית ספר למוסיקה", ו"50 דברים שחייבים לדעת". עסקה זו מצטרפת לעסקה נוספת שנחתמה לאחרונה ביןKeshet International לסין על פורמט "היורש". העסקה תווכה על ידי Red Arrow International.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully