וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT מגלה את Discovery

11.4.2013 / 15:43

חברת HOT הודיעה על העלאת 3 ערוצים חדשים מבית המותג הבינלאומי. מדובר בערוץ Discovery, Discovery HD ו- Discovery Science

שחקני רכש חדשים בזירת התוכן של חברת הכבלים: חברת HOT הודיעה על העלאת 3 ערוצים חדשים מבית המותג הבינלאומי Discovery. מדובר בערוץ Discovery, Discovery HD ו- Discovery Science. שני האחרונים, הנם ערוצים חדשים ובלעדיים ללקוחות HOT.

Discovery הוא מותג בינלאומי עם מגוון ערוצים המשודרים ב- 170 מדינות, מתורגם ל- 39 שפות ועם 1.5 מיליארד מנויים ברחבי העולם. על פי נתונים שמספקת HOT הערוץ נהנה מגידול של 20% בקהל הצופים מדי שנה.

במקביל, ימשיכו הערוצים National Geographic ו- National Geographic Wild בשידוריהם כרגיל. ואילו ערוציNational Geographic בגרסאות ה-HD וכן ADVENTUR יסיימו את שידוריהם ב- HOT ב-10 באפריל.

רון הרמלין, מנהל הערוצים ב-HOT: "אנו שמחים להביא ללקוחותינו את מיטב ערוצי התעודה, המדע, הטבע והעשרה מהעולם. שלושת הערוצים החדשים מבית המותג הבינלאומי ,Discovery המוביל בתחומו, המתווספים לערוצים National Geographic ו-NG WILD מעשירים את מגוון התכנים המוצעים בתחומים אלו ונותנים מענה רחב ומיטבי ללקוחותינו".

ג'יימס גיבונס, מנהל דיסקברי נטוורקס באירופה, מזרח התיכון, אסיה ואפריקה: "אנו שמחים ומברכים על ההסכם להשקת ערוצי Discovery, Discovery HD ו-Discovery Science ב-HOT. צופי הערוצים ייהנו מלוח שידורים יוצא מן הכלל, הכולל בכורות ותוכניות עטורות פרסים. בדיסקברי HD, איכות השידור כל כך גבוהה, שהם ירגישו כאילו הם נמצאים בלב ההתרחשויות על המסך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully