וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברי גלעד על יורם שפטל: "הבנאדם צריך חומרים מאד קשים או תרפיה"

14.4.2013 / 12:10

על רקע הסכסוך בין גל"צ לרדיו 103FM התייחס גלעד לעו"ד שפטל באופן אישי וסיפר כי ביקש מצוות ההפקה של תכנית הבוקר של "רשת" אותה הוא מגיש שיפסיק לזמן אותו

איש גלי צה"ל אברי גלעד התייחס הבוקר לסכסוך בין התחנה לבין המתחרה המקומית "רדיו ללא הפסקה" – על רקע התבטאויותיו של המגיש עו"ד יורם שפטל שכינה את התחנה הצבאית "תחנה תומכת פשיזם ערבי פנאטי".

כזכור, בעקבות ההתבטאויות של שפטל הגיש מפקד התחנה ירון דקל תלונה לרשות השנייה ולמנכ"ל רדיו ללא הפסקה שענה לו: " אפנה את תשומת-לבך לאמירותיו של אברי גלעד כלפי עיתון 'הארץ' - תתפלא לגלות דמיון רב לדעותיו של שפטל כלפי גלי צה"ל".

בתכנית "המילה האחרונה" התייחס לדברים ואמר: "הביקורת שלי על עיתון הארץ היא נוקבת, אבל היא לא נגררה לקללות או האשמות שווא. דחוף לי להגיד לאייל פאר 'תרד מהעץ הזה וטפס על עץ אחר, ונקה את אורוותיך מהסוס המשוגע".

גלעד התייחס גם לעו"ד שפטל באופן אישי וסיפר כי ביקש מצוות ההפקה של תכנית הבוקר של "רשת" אותה הוא מגיש שיפסיקו לזמן אותו לתכנית. "הבנאדם צריך חומרים או מאד קשים או תרפיה. שפתיו הפיקו ריר של טירוף ומילים מכוערות ללא כל צורך סתם כך כדי להתענג על ההלם שזה יוצר. לכן ביקשתי מהאנשים שעובדים איתי להפסיק להזמין אותו".

בתלונתו של דקל לרשות השנייה ולאייל פאר הוא הזהיר כי דבריו של שפטל נגד גלי צה"ל מהווים לשון הרע. "אני מצפה כי תיפסק העלמת-העין מההכפשות הנשנות וחוזרות מבית מדרשו של עו"ד שפטל. איש לא נקף עד כה אצבע להפסיק את התופעה המבזה, שאינה מוסיפה כבוד לתחנת הרדיו 103FM וכמובן גם במישרין לרשות השנייה".

הרשות מנהלת בימים אלה הליכי שימוע ל"רדיו ללא הפסקה" בעקבות התבטאויותיו של עו"ד שפטל, בין היתר באשר להתבטאויות שלו כלפי גלי צה"ל – שם מאיימים כי אם הוא לא ירוסן, הם יפנו לבית המשפט.

מגל"צ מסרו בתגובה היום: "אין תגובה". טרם התקבלו תגובת רדיו 103FM לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully