וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את דרור מזרחי

17.4.2013 / 12:45

עד לאחרונה הדובר והעוזר הפרלמנטרי של יו"ר מרצ – ח"כ זהבה גלאון, ובימים אלה מתמודד על מקום ברשימת מרצ למועצת העיר תל אביב–יפו

גיל: 23

מה בעצם אני עושה? כדובר, המשימה שלי היתה לוודא שהעשייה הציבורית והחברתית של זהבה תקבל ביטוי בתקשורת, ושהתגובות שלה על דברים בסדר היום ייכנסו ויבלטו. חוץ מזה, קידמתי את הפעילות שלה ברשתות החברתיות ובזירת הניו-מדיה, ואני גאה מאוד בכך שזהבה נמנית כיום בין מעט הפוליטיקאים שנגישים ברשת ויודעים לעבוד איתה בצורה חכמה ואטרקטיבית.

השכלה: סטודנט שנה ב' בתכנית ללימודי מינהל ומדיניות ציבורית במכללה האקדמית בית ברל, בשיתוף האוניברסיטה הפתוחה.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: העבודה עם זהבה למעשה היתה הכניסה שלי לתחום הדוברות ויחסי הציבור. הכנסת זימנה לי הכרות עם עיתונאים, עם נושאים חברתיים וסיפורים אנושים. לא מעט פעמים, כשאזרחים במצוקה פנו אלינו עם סיפורים אנושיים קשים ועוולות חברתיות, נלחמנו לא רק כדי שהצדק יעשה, אך שייראה ויקבל ביטוי בתקשורת. לצערי, השנתיים האחרונות התאפיינו בקרב שהכנסת הקודמת ניהלה נגד התקשורת החופשית וחופש הביטוי בכלל, והיה מצער להיתקל במקרים שבהם עיתונאי הסס להרים סיפור מחשש שלא ימצא חן או שיהיה חשוף למסכת של הליכים נגדו. עבורי זו הייתה זכות לעבוד בצמוד לפרלמנטרית חרוצה ואמיצה כמו זהבה, שלימדה אותי דברים שאני לוקח איתי בעיקר היום, בהתמודדות שלי למועצת העיר.

איפה אתה בעוד 5 שנים? במהלך הקדנציה שלי כחבר מועצת העיר, אחרי שמימשתי כמה מהתכניות המרכזיות, כמו הקלות בארנונה, הכנסת ארגון חוש"ן של הקהילה הגאה לכל התיכונים בעיר, וגם עם הפנים קדימה – מקצועית ופוליטית.

מה אוכל לצהריים? יוצא לי לעבוד לא מעט מבתי קפה בפגישות או סתם עם הלפטופ, והמקום המועדף הוא כמובן נחמה וחצי בכיכר הבימה, שגם נמצא ממש ליד הבית וגם הפסטה אספרגוס שלו מצוינת, אבל רוב הזמן אני פשוט מרים איזה סנדוויץ' מהקציצות של אימא שנשארו מהסופ"ש.

פרגן למתחרים: אני מאוד מעריך את נילי רייכמן, הדוברת של יאיר לפיד. היא נהדרת, חברה יקרה, אבל בעיקר מקצוענית, מוכשרת, קריאייטיבית וחרוצה, וכלולים ברזומה שלה הישגים יוצאי דופן. יצא לי ללמוד ממנה המון.

דרור מזרחי לגורמים בתעשייה. בן קלמר
דרור מזרחי לגורמים בתעשייה/בן קלמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully