וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנרים בנענע10? תשאלו את דודו

17.4.2013 / 14:04

אחרי השלמת רכישת לאודר: ערוץ 10 ממשיך במשימת ההאחדה עם אתר הבית גם בתחום המסחרי, ומודיע היום כי דוד ועקנין סמנכ"ל השיווק בערוץ, ישמש גם כסמנכ"ל השיווק של נענע10

עם השלמת רכישת נענע10 על ידי רון לאודר, והאיחוד הצפוי בדסק החדשות, מתפנים בערוץ למשימת ההאחדה גם בתחום המסחרי ומודיעים היום על מינויו של דוד (דודו) ועקנין, סמנכ"ל השיווק של ערוץ 10, לסמנכ"ל השיווק של נענע10. ועקנין ישמש בשני התפקידים במקביל.

ועקנין (40) הצטרף לערוץ 10 לפני כשלוש שנים כסמנכ"ל התקשורת, לאחר שמילא תפקידים בכירים בתחום הפרסום ובתחום הייעוץ הכלכלי, ולפני כשנה מונה לסמנכ"ל השיווק של הערוץ תוך שהוא ממשיך לנהל גם את מערך הדוברות ויחסי הציבור של ערוץ 10 וחדשות 10.

עוד נמסר מערוץ 10 כי: "ערוץ 10 ונענע10 ממשיכים להדק את שיתוף הפעולה בניהם, ולאחר השלמת המהלך לאיחוד פעילות המכירות והסחר, יבוצע כעת מהלך לאיחוד פעילות השיווק ויחסי הציבור, מהלך שייתן תנופה מחודשת לפעילות השיווקית של נענע10".

יו?ר דירקטוריון נענע 10, מיכל גרייבסקי: "נענע 10 עוברת תהליך יסודי של התחדשות והתעצמות, תהליך שבלבו מצוי הידוק העבודה המשותפת עם ערוץ 10. אני בטוח שמינויו של ועקנין יתרום רבות לתנופה החדשה של נענע10" .

אבי בלשניקוב, יו"ר דירקטוריון ערוץ 10 ציין: "מחלקת השיווק של ערוץ 10 עושה עבודה מצוינת ואיחוד הכוחות עם נענע10 הוא מהלך שיתרום לשני הצדדים".

מנכ?ל נענע 10, יריב ג'יבלי: "לפעילות השיווקית תהיה חשיבות גדולה כחלק מתהליך ההתחזקות של נענע10 ואני בטוח שפירות המהלך של איחוד ניהול השיווק ייראו כבר בקרוב. אני מברך את דוד ועקנין על הצטרפותו להנהלת נענע10".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully