וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב כבר החלו הליהוקים; בקרוב, The Voice ילדים גם בישראל?

17.4.2013 / 15:18

NBC מצאה דרך להתמודד עם הירידה העונתית בנתוני הרייטינג בזמן ש-The Voice - אינה בלוח המשדרים, ומתכוונת להשיק גרסת ילדים של תוכנית הריאליטי המצליחה. בקרוב גם ברשת?

רשת NBC מצאה דרך להתמודד עם הירידה העונתית בנתוני הרייטינג בזמן שתכנית הריאליטי The Voice, שם היא משודרת זו העונה הרביעית – אינה בלוח המשדרים: הרשת מתכוונת להשיק גרסת ילדים.

חברת ההפקה של התכנית מטעם הרשת האמריקאית פרסמה לאחרונה קריאה לליהוק ילדים לתכנית המצליחה במספר ערים בארצות הברית - ניו יורק, לוס אנג'לס, ודאלאס, שם נקראו בני נוער וילדים להציע את מועמדותם לתכנית. בימים אלה משודרת ב-NBC העונה הרביעית של The Voice, ועל פי הדיווחים בתקשורת האמריקאית עונת הילדים צפויה להיות מושקת כבר בלוח השידורים של השנה הבאה.

NBC משדרת את התכנית פעמיים בשבוע, והיא ממוקמת בראש טבלת הרייטינג שידוריה לצד משחקי ליגת הפוטבול האמריקאית NFL. השידורים מעניקים מקומות גבוהים בטבלאות הרייטינג של שידורי הברודקסט בארצות הברית, בעוד כאשר "The Voice" בפגרה – צונחת הרשת בכמה מקומות.

העונה הרביעית של התכנית עלתה לשידור בארצות הברית בסוף החודש שעבר על רקע ירידה בממוצע הרייטינג של העונה הקודמת: בעוד העונה השנייה של התכנית דורגה בממוצע במקום התשיעי עם 15.6 מיליון צופים, העונה השלישית הודחה מרשימת עשרה התכנית הנצפות של העונה וירדה למקום ה-11 ואיבדה כמיליון צופים. המגמה נצפתה היטב בתכנית ההשקה – הפרק הראשון של העונה השנייה משך 37.6 מיליון צופים, והפרק הראשון של העונה חווה צניחה משמעותית למספר צופים של 12.2 מיליון בלבד. נתונים אלה, ככל הנראה, הביאו את הרשת לחפש דרכים לרענן את הפורמט.

בישראל נמצאות זכויות השידור בידי הזכיינית רשת, שם מדגישים היום כי אין בשלב זה כוונה לעלות עם גרסת ילדים בטווח הקרוב. כאשר רכשה הזכיינית את הפורמט מהחברה ההולנדית הוצעה לה האופציה לפתח גם גרסת ילדים, אולם בזכיינית הודיעו כי אין בכוונתם לפתח גרסה כזו. ההשתתפות ב-"The voice" בישראל מוגבלת למשתתפים מגילאי 16 ומעלה - אולם לזכיינית דרך אחרת לפנות אל הקהל הצעיר מבלי להעניק לו תכנית כשרונות ייחודית: הפורמט הבא שתעלה רשת יהיה "אקס פקטור", ובו תתאפשר השתתפות של ילדים מגיל 12.

  • עוד באותו נושא:
  • רשת
  • The Voice

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully