וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”ל’הארץ’ יאה הכותרת ’עיתון בורח מעברו’”

17.4.2013 / 17:00

כך לפי עורך ”הארץ” לשעבר, חנוך מרמרי, על רקע ההחלטה להסיר את שמות העורכים הקודמים מתיבת הקרדיטים בעיתון. ”הארץ”: ”הסיבה להורדה - טכנית”

במהלך אשר ניתן לכנותו חצי היסטורי, הוסרה היום (רביעי) מבוקסת הקרדיטים של "הארץ" רשימת העורכים לשעבר של העיתון. למעשה, המהלך החל כבר שלשום, בערב יום העצמאות, עם תיבת קרדיטים שכללה את שמו של העורך המכהן אלוף בן בלבד, זאת מבלי לציין או לנמק את הסיבות לכך.

יצוין כי על פי גורמים בהארץ, הסיבה להורדת הפתאומית של השמות מהבוקסה הנה טכנית בעיקרה, ונובעת מאורכו הקבוע מסורתית, של מאמר המערכת. עוד מדגישים היום בעיתון כי רשימת העורכים המלאה תמשיך להתפרסם בעיתון סוף השבוע, הנחשב לנפוץ ביותר.

את אחת התגובות המעניינות להחלטה להסיר את הקרדיט שלו הוא, סיפק היום עורך "הארץ" לשעבר וכיום עורך אתר "העין השביעית" חנוך מרמרי, בטור מיוחד שפרסם תחת הכותרת "תעלומת התיבה האבודה", בו הודה על ההחלטה ובירך עליה, גם אם באופן סרקסטי. "'עורך לשעבר' הוא לא אלוף במיל., ואיננו תואר לכל החיים", כתב מרמרי. "התואר 'עורך הארץ לשעבר' הפך על עורי לקעקוע מעיק, שניסיתי להסיר. זה שנים, שאני מפציר בגורמי תקשורת שמאזכרים את עיסוקי, לדבוק בהגדרה העכשווית של מעשיי. זה לא תמיד מצליח אבל הזמן, המתמחה בטשטוש עקבות, פועל לטובתי".

מרמרי אף התייחס למצב העיתון כיום, תוך ביקורת, לא בפעם הראשונה, על המהלכים האחרונים של בן, במסגרתם לטענתו, "דה מרקר הפך לעיקר, והארץ הפך למעטפת מדוללת".

לדבריו, "אם לשפוט על פי כותרת המאמר הראשי שמעל תיבת הקרדיטים הריקה בערב יום העצמאות – "מדינה בורחת מעתידה" – הרי ל'הארץ' יאה הכותרת 'עיתון בורח מעברו'".

עורך "הארץ" אלוף בן בחר שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully