וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים שאחרי גל"צ: דליק ווליניץ מצטרף לרדיו ת"א

18.4.2013 / 10:15

איש התקשורת אשר תוכניתו הוותיקה "יוצאים לאור" הורדה לפני מספר חודשים מהאוויר, מצטרף לרדיו תל-אביב FM 102, ויגיש תוכנית יומית חדשה בשם "שש בבוקר עם דליק ווליניץ"

איש התקשורת דליק ווליניץ מצטרף לרדיו תל-אביב FM 102, ויגיש תוכנית יומית חדשה בשם "שש בבוקר עם דליק ווליניץ". התוכנית תשודר בין השעות 06:00-07:00 ותעסוק באקטואליה רכה, כותרות העיתונים, סדר יום, עצות ושיחות עם מאזינים על שיפור אורח החיים.

ווליניץ חוזר לשדר ברדיו לאחר שנה בה כמעט ולא נשמע קולו. כזכור, מפקד גלי צה"ל ירון דקל הודיע עם כניסתו לתפקיד כי בכוונתו לבצע רפורמות בשידורי התחנה, והשינוי הראשון בלוח השידורים כלל את הורדת התכנית "יוצאים לאור" אותה הגיש ווליניץ מזה שש שנים.

ווליניץ, שנמנה על עיתונאי התחנה הצבאית מזה 17 שנה, המשיך להגיש פעם בשבוע את "בטחון אישי" ובכך יצומצם זמן ההגשה שלו מחמש תכניות בשבוע לתכנית אחת.

ברדיו ת"א מדגישים היום כי "תכנית הבוקר של ווליניץ תשודר ברדיו ת"א FM102,אך בשל הסינדיקציה עם רדיו דרוםFM95.8 ,דרום FM101.5, רדיו חיפה, רדיו 99.5 חם-אש וגלי ישראל - אלפי מאזינים נוספים יוכלו ליהנות מתוכניתו".

דליק ווליניץ: "אני שמח ומאושר לחזור לתוכנית בוקר. מאז שהתוכנית שלי ירדה בגלי צה”ל קיבלתי אין סוף פניות אישיות ,עצומות ברשת וכן בקשות רבות שהופנו לתחנה שאשוב לשדר. כעת מאפשרים למפגש הבוקר שלנו להוולד מחדש".

אבי משולם מנכ"ל רדיו תל אביב: "רדיו ת"א FM102 משדרג, מעצים ומרחיב את שעות הפריים טיים בבוקר באמצעות האיש הכי נכון לפתוח איתו את היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully