וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג ל"ענני תקשורת": מככבת מהיום ב"הולו"

21.4.2013 / 13:13

"חטופים" של קשת לא לבד: בין התכנים שמציע האתר המצליח ניתן למצוא החל מהשבוע גם את "כל העולם שוק" ו"דואט" של חברת ההפקה הישראלית

שתי סדרות מקור ישראלית מבית "ענני תקשורת" עלו לשידור באתר שירות הסרטים ותכניות הטלוויזיה המקוון "הולו" ו"הולו פלוס". בין התכנים שמציע האתר המצליח ניתן למצוא את הסדרות "כל העולם שוק", בהנחיית השחקן ישי גולן (המככב גם ב"חטופים", המשודרת אף היא בהולו), ו"דואט" בהנחיית השפית רימה אולברה.

הפקת המקור של "ענני תקשורת", "כל העולם שוק", סוקרת את השווקים המרתקים בעולם. "דואט", כך על פי 'ענני' "משלבת בין המומחיות הגסטרונומית של השפית והמגישה רימה אולברה וזו של שפים מחו"ל".

אתר הולו, שנוסד ב-2007, מציע מגוון סדרות, סרטים, קליפים לצפיה לפי דרישה (VOD) ותכנים נוספים מ 260 ספקיות תוכן, ביניהן רשתות FOX, NBC, דיסני וקומדי סנטרל. הצפיה בשירות הבסיס של הולו חינמית ובכל חודש צופים בתכני האתר כ-25 מיליון מנויים.

התכנים באתר הולו זמינים בשלב זה לתושבי ארה"ב בלבד, וחלקם זמינים ביפן, אם כי בעבר פורסם על ניסיון להרחיב את ההפצה הבינלאומית של התוכן המקורי של הולו. הסדרות המדוברות, 'כל העולם שוק' ו 'דואט', ישודרו גם בפלטפורמה זו.

סיגל שלדג, מנהלת הפיתוח הבינלאומי של "ענני תקשורת" אמרה היום: "אנו גאים מאוד שהסדרות של "ענני תקשורת", 'כל העולם שוק' ו-'דואט', זמינות כעת לצפיה בשירות האמריקאי המקוון, הולו, ועל כך שהפקות של "ענני תקשורת" זוכות לחשיפה בקרב קהלים אמריקאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully