וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן מרקוביץ' מונה לעורך הראשי של נענע10

21.4.2013 / 14:11

מרקוביץ', לשעבר עורך הספורט ב"מעריב", ייכנס לתפקידו כבר בימים הקרובים ויחליף את אורי רפאל באום, אשר כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה - צפוי היה לסיים את תפקידו

צעד נוסף בחיזוק הקשר בין ערוץ 10 לאתר הבית שלו: איתן מרקוביץ' מונה לעורך הראשי של אתר נענע 10. מרקוביץ' (46), ששימש כעורך המשנה של המהדורה המרכזית של חדשות 10, ועורך המשנה של התוכנית "השבוע" עם מיקי רוזנטל, היה בעבר עורך מדור הספורט בעיתון "הארץ", עורך השבועונים "העיר" ו"כל העיר" ועד לא מכבר שימש העורך הכלכלי של מעריב.

בנענע10 מציינים היום כי מלבד כובד משקל עיתונאי, וראייה מגוונת, מינויו של מרקוביץ' לתפקיד העורך הראשי יאפשר לנענע10 להתחזק אף יותר בתחום התוכן הטלוויזיוני, ויאפשר שיתוף פעולה הדוק ופורה עם מערכות התוכן השונות בערוץ 10 ובחברת חדשות 10.

מרקוביץ' מחליף את אורי רפאל-באום, אשר כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה לפני מספר ימים, צפוי היה לסיים את תפקידו. רפאל-באום שהצטרף לנענע10 בשנת 2007 ,מונה לתפקיד עורך האתר במאי 2011 לאחר ששימש כראש מערכת החדשות ועורך ראשי בפועל של nrg.

יו"ר דירקטוריון ערוץ 10 מיכל גרייבסקי מסרה: "אני מכירה היטב את איתן מרקוביץ' ואת יכולותיו וכישוריו בתחומי התוכן והטלוויזיה. המינוי של מרקוביץ' הוא הצהרה ברורה באשר לכוונה שלנו להתחדש, למנף בצורה אפקטיבית את הקשר עם ערוץ 10 ולהתעצם. אני מודה לאורי על התרומה שלו לנענע10 ומשוכנעת שהוא ימשיך להיות משמעותי בעולם התוכן והעיתונות".

יו"ר ערוץ 10 אבי בלשניקוב מסר: "בנענע10 מתרחש תהליך מסודר ויסודי של התחדשות והתחזקות. הגיוס של עיתונאי ברמתו של מרקוביץ' לתפקיד העורך הראשי הוא צעד משמעותי של התחזקות. תודתי נתונה לאורי רפאל-באום שמסיים היום את תפקידו ושימש כעורך הראשי של נענע10 בתקופה לא פשוטה מבחינת החברה".

אורי רפאל באום מסר בתגובה: "אחרי 6 שנים בנענע10, מתוכן שנתיים כעורך הראשי, החלטתי לסיים את התפקיד ולחפש אתגר חדש. בנענע 10 היו וישנם אנשים מדהימים ומקצועיים שבאופן אישי היה לי תענוג לעבוד עמם וללמוד מהם. אני מאחל הצלחה רבה לאיתן בתפקידו החדש והמאתגר ומודה ליריב ג'יבלי, מיכל גרייבסקי ואבי בלשניקוב על תקופת עבודתנו המשותפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully