וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגודת הלהט"ב נגד משה נסטלבאום: "להדיחו לאלתר"

21.4.2013 / 16:50

על רקע השימוע שייערך לו היום: האגודה לשמירת זכויות הפרט ולמען הלהט"ב קוראת לאמיר גילת להשעות לאלתר את מנהל חטיבת החדשות ברשות משה נסטלבאום

האגודה לשמירת זכויות הפרט ולמען הלהט"ב (הומואים, לסביות, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים) קוראת ליו"ר רשות השידור אמיר גילת להשעות לאלתר את מנהל חטיבת החדשות ברשות השידור משה נסטלבאום מתפקידיו - זאת לקראת שימוע שייערך לו היום בראשותו הוועד המנהל והיו"ר גילת בעקבות תובענה חמורה שהוגשה נגדו על ידי נציבות שירות המדינה.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, נציבות שירות המדינה המליצה להנהלת רשות השידור להדיח את נסטלבאום מכל תפקיד ניהולי - זאת בשל מקרים בהם הטריד מינית והטריד על רקע נטייה מינית עובדים שהיו כפופים למרותו. באגודת הלהט"ב טוענים כי על הנהלת הרשות היה להשעות אותו מידית מהתפקיד עד לבירור התלונות נגדו - ולא לתת לו להמשיך ולמלא את תפקידו. כזכור, עשרות מעובדיו של נסטלבאום העידו נגדו בחקירה שהתנהלה בשל מספר תלונות שהוגשו נגדו. "חלק מן התלונות נבדקו על ידו ונמצאו מבוססות ואחרות טרם נבדקו מחששם של המתלוננים", אומרים באגודה.

"אנו תמהים כיצד מר נסטלבאום עדיין משמש בתפקידו, שכן התלונות החמורות שהתגבשו נגדו, העדים הרבים המעורבים בפרשה וחומרת המעשים המיוחסים למר נסטלבאום אינם מאפשרים עוד המשך העסקתו בתפקיד ניהולי, כפי שדורשת נציבות המדינה, משל לא היו דברים מעולם", נכתב במכתב האגודה עליו חתום ראש המחלקה המשפטית עו"ד משה שוחטמן. הדברים הועברו לעיון שר התקשורת גלעד ארדן הממונה על ביצוע חוק רשות השידור ולעו"ד יהודה ויינשטיין היועץ המשפטי לממשלה.

באגודה מציינים כי הם רואים בחומרה רבה את הפרשה ואת התנהלות רשות השידור בעניין. "לא נהסס להתערב ככל שהדבר ניתן בידנו, על מנת למנוע פגיעה בכל אדם בשל נטייתו המינית", ציינו בפני הנהלת הרשות.

טרם התקבלה תגובת רשות השידור לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully