וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש הסיר את צו איסור הפרסום - תחקיר "כלבוטק" ישודר כרגיל

23.4.2013 / 21:08

בית המשפט התיר הערב את שידור תחקיר שמן הזית במסגרת תכנית ההשקה של "כלבוטק" בערוץ 10, אשר עמד תחת צו איסור פרסום שהוצא לבקשת החברות העומדות במרכזו

בערוץ 10 נושמים לרווחה: בית המשפט התיר הערב (שלישי) את שידור תחקיר שמן הזית במסגרת תכנית ההשקה של "כלבוטק" בערוץ, שידור אשר עמד עד עתה בסימן שאלה בשל צו איסור פרסום שהוצא לבקשת החברות העומדות במרכזו.

הערב, יממה לפני השידור המתוכנן, קבעה סגנית נשיא בית משפט השלום בנצרת לילי יונג -גפר כי "קיים עניין ציבורי מיוחד בפרסום הפרשה. קיים אינטרס ראשון במעלה להביא לידיעת הציבור למען יזהר מפגיעה", והסירה את צו איסור הפרסום כך שהשידור מחר יתאפשר.

המאבק המשפטי התנהל בחודש האחרון וביומיים האחרונים התקיימו סדרה של דיונים בהם ייצגו את מערכת התכנית עורכי הדין פז מוזר ועינת ברג סגל ממשרד עורכי הדין לבליך מוזר ושות', את מול חברות יבוא שיווק וההפצה "איבו" ו"חוסן" העומדות מאחורי שלל מותגי שמן זית הנכללים בתחקיר המצביע כי הן משווקות מוצרים אשר אינם ראוים למאכל אדם.

נציגי הפרקליטות במשרד הבריאות ובמשרד החקלאות לא התנגדו להסרת צו איסור הפרסום. "קיים בנסיבות המקרה עניין ציבורי מיוחד בפרסום הפרשה מאחר ועל פי הראיות לכאורה שהונחו בפני נמצא כי שמנים ששווקו על ידי 'איבו' ו'חוסן' אינם ראויים למאכל, קיים אינטרס ראשון במעלה להביא נתון זה לידיעת הציבור למען יזהר מפגיעה", כך לפי פסק הדין שניתן היום.

התכנית הראשונה של כלבוטק בערוץ 10, אליו עברה בתחילת השנה מזכיינית ערוץ 2 רשת עם מינויו של מנכ"ל הערוץ רפי גינת - תשודר בערוץ מחר לאחר מהדורת החדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully