וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב אומר "לא לשנאה"

24.4.2013 / 10:14

יעל גרמן, אילון זרמון, נועה תשבי, מוטי רייפ ועוד יובילו את קמפיין NOH8 שיעלה בקרוב בגרסה הישראלית בחסות האגודה למען הלהט"ב. על הפרק: מלחמה בהומופוביה וגיוס כספים

שרת הבריאות יעל גרמן, השחקנית והמפיקה נועה תשבי, מלכת היופי 2013 טיטי איינאו, חברת הכנסת מירי רגב, הפרסומאי אילון זרמון, רני רהב והמפיק מוטי רייפ - כל אלו יובילו את הגרסה הישראלית של קמפיין NOH8 ("לא לשנאה") שיעלה בקרוב.

הקמפיין בישראל, שמופק על ידי האגודה למען הלהט"ב, יצולם על ידי צוות הקמפיין האמריקאי ויושק לרגל יום הבינלאומי למאבק בהומופוביה אשר חל ב-17 למאי בכל העולם -ויתפרסם כאמור תחת הקריאה "לא לשנאה". באגודה אומרים היום כי "הקמפיין פונה לכלל האוכלוסייה בישראל ומטרתו להיאבק נגד השנאה, הבורות, האפליה וכיו"ב ובכך לעודד את הציבור לקבלת השונה ולכבוד הדדי בין כלל האזרחים".

הרקע לקמפיין: ב-4 לנובמבר 2008 העבירה מדינת קליפורניה בארה"ב הצעה מספר 8 לתיקון חוקתה. בהחלטה זו נאסרה האפשרות לנישואין בין בני אותו המין, החלטה שעוררה את זעמה של קהילת הלהט"ב ברחבי העולם וכתגובה לאישור התיקון לחוק נולד קמפיין "המחאה השקטה" כפי שהוא מוצג, נבנה על ידי צלם האופנה והידוענים אדם בוסקה ובן זוגו ג'ף פרסטלי.

סרט ההדבקה על הפה מסמל את השתקת זכויות הקהילה על ידי החוק שעבר בקליפורניה, הצעה 8 לתיקון החוק אשר אוסר נישואין בין בני אותו המין.

מעבר לעניין התודעתי, הקמפיין חותר גם לגיוס כספים לטובת הנושא. עלות צילום תמונה לקמפיין הינו 100 ש"ח תרומה לאגודה לטובת תפעול 'מרכז הדיווח ע"ש ניר כץ' אשר הושק בשנת 2012 כחלק מאירועי יום השנה לרצח בברנוער שארע בשנת 2009. באגודה מדגישים כי המרכז יהווה עבור קהילת הלהט"ב פלטפורמה זמינה לדיווח וטיפול בתלונות על רקע להט"בפובי וניטור ואיסוף המידע במטרה לפעול למניעת מקרים להט"בפובים בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully