וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני ושעשועים

25.4.2013 / 12:20

סוני העולמית תשקיע בפיתוח פורמט לשעשועון חדש של המפתח והעורך הישראליים העומדים מאחורי "כלוב הזהב" של זכיינית ערוץ 2 רשת ואולפני הרצליה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

חברת סוני העולמית תשקיע בפיתוח פורמט לשעשועון חדש של היוצרים הישראליים שעומדים מאחורי "כלוב הזהב" של זכיינית ערוץ 2 רשת ואולפני הרצליה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לאחרונה חתמו שי ברמלי, מפתח "כלוב הזהב" ואורי דרור עורך השעשועון על הסכם בלעדיות עם חברת סוני העולמית על הפקת פורמט לשעשועון טריוויה בפיתוחם.

במסגרת החוזה יעבדו השניים בשיתוף עם סוני העולמית על הפקת השעשועון, המיועד לשידור בפריים-טיים, עד לעלייתו לאוויר. מדובר בשעשועון בהשתתפות זוגות, המשלב תחרות פיזית בסגנון אקסטרים. החוזה נחתם לאחר שמתווה התכנית הוצג לראשי מחלקת הקריאייטיב והפיתוח בחברת סוני.

שיתוף הפעולה החדש נערך על רקע קשר הדוק בין חברת סוני לבין יוצרי "כלוב הזהב", שהייתה שותפה בפיתוחו. לפני מספר שבועות היא השלימה את מכירת את הפורמט של התכנית להפקה בסין, בפרו ובאוקראינה ומכרה אופציות להפקה בספרד ובסקנדינביה. בסין תשודר התכנית בערוץ הלוויין ג'יאנגסו, ובפרו התכנית תשודר בערוץ המסחרי אמריקה TV.

שי ברמלי ואורי דרור מסרו לוואלה! ברנז'ה כי מדובר ב"שעשועון מדליק וייחודי, לא משהו שהכרנו בארץ. אנחנו שמחים ומתרגשים לשתף פעולה שוב עם ענקית הטלוויזיה סוני. השוק הישראלי רווי ביוצרים מוכשרים, וזו עוד הוכחה לכך. אנחנו בטוחים כי גם בישראל יוכלו להנות מהשעשועון החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully