וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את ענת סגל

25.4.2013 / 12:51

סמנכ"ל אסטרטגיה בראובני פרידן (צילום: בן קלמר)

גיל: השבוע אני חוצה את הקו ...36.

מה בעצם אני עושה? כסמנכ"ל אסטרטגיה אני אחראית על מחלקת האסטרטגיה בראובני פרידן, שמונה היום חמישה פלנרים מדהימים.

הסטיגמה על פלנרים במשרד פרסום, שהם אלו שאחראים על מצגות פאוור פוינט. בפועל, התפקיד הרבה יותר מורכב ומעניין והפלנרים מחזיקים במספר כובעים - שותפות עם הלקוח בבניית האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית; שותפות עם הקריאייטיב בדרך ליצירת קמפיינים מדוייקים ואפקטיבים; הבנה מעמיקה של הצרכן באמצעות מידענות, מחקר ובעיקר אינטואיציה וידע אישי. בפועל, כסמנכ"ל, אני בעיקר מבלה בישיבות.

השכלה: MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת בן גוריון; תואר ראשון במדעי ההתנהגות גם מאוניברסיטת בן גוריון.

תפקידים קודמים: מנהלת אסטרטגיה במקאן אריקסון ולפני כן פלנרית ב- JWT. בעבר הרחוק מנהלת מחקר ומאבחנת בפילת.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה? מגיל 16 חלמתי להיות פלנרית במשרד פרסום. בת דודה שלי יעל שהייתה פלנרית בזמנו, חיברה אותי לסלביה גבע , מנהלת האסטרטגיה ב- JWT דאז, שפתחה לי את הדלת להגשמת החלום.

איפה את בעוד 5 שנים? בעיני אין מקצוע מעניין יותר מאסטרטגיה במשרד פרסום. הוורסטיליות בעבודה שמשלבת חשיבה אנליטית, חשיבה יצירתית, עבודה עם אנשים, יכולת מכירה, לצד חשיפה למגוון רחב של תחומים, יוצרים מקצוע שאין לו תחליף. מאמינה שגם בעוד חמש שנים אחשוב ככה.

מה אוכלת לצהריים? הלוואי והייתי יכולה להגיד סלט. בפועל מה שטעים וזמין במשלוח מהיר למשרד, עדיף מהקופי בר.

פרגני למתחרים: אני בוחרת לפרגן למהלך שהייתי שמחה להיות חתומה עליו- חומוס אבי של אחלה שטראוס . מפרגנת לאסטרטגיה על התובנה מדוייקת -אנשים לא מאמינים שחומוס בקופסא יכול להיות טעים כמו חומוס בחומוסיה והם לא יאמינו עד שלא יוכיחו להם את זה בפועל.

מפרגנת לשימוש האמיץ בטכניקה הקריאטיבית שכבר ידועה בעולם- "הדוקומורשייל"- התבססות על ניסויים אמיתיים עם אנשים אמיתיים בשטח להוכחת טענה. בבסיס הטכניקה ההבנה שאנשים אוהבים, מאמינים, ומעריכים דברים אמיתיים גם בפרסומות.

ענת סגל. בן קלמר
ענת סגל/בן קלמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully