וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תיק תקשורת": רוגל אלפר יחליף את עמנואל רוזן

29.4.2013 / 12:45

אלפר יגיש את התכנית בשבוע הקרוב, וטרם הוחלט האם ימשיך להגיש אותה גם בשבועות הקרובים של עד ליציאתה לפגרה בחודש יוני. התוכנית הקרובה לא תעסוק בפרשה המסעירה

העיתונאי רוגל אלפר יתפוס את מקומו של עמנואל רוזן על כסא המגיש והמראיין ב"תיק תקשורת" במקום עמנואל רוזן שיצא לחופשה ממנה עד לסיום בירור התלונות נגדו. אלפר יגיש את התכנית בשבוע הקרוב, וטרם הוחלט האם ימשיך להגיש אותה גם בשבועות הקרובים של עד ליציאתה לפגרה בחודש יוני.

התכנית הקרובה, למען הסר ספק - לא תעסוק בפרשה שמסעירה את עולם התקשורת - פרשת ההטרדות של עמנואל רוזן. הוא הגיש את תכנית ביקורת התקשורת הוותיקה במשך חמש שנים, והחוזה שלו עמה חודש בפעם האחרונה בשנת 2010. כפי שמסתמן כעת תפתח הטלוויזיה החינוכית את משרת המגיש למכרז לקראת העונה הבאה.

ביום שישי האחרון, עם פרסום העדויות נגדו בעיתון הארץ, השעה עצמו רוזן בעצה אחת עם מעסיקיו מחדשות 10 שם שימש פרשן מדיני ועתיד היה להגיש את תכנית "שישי" לצד אלון בן דוד. בחדשות 10 אמרו לוואלה! ברנז'ה כי התכנית תעלה לאוויר כמתוכנן בעוד מספר שבועות. במקביל השעה עצמו בן מהגשת התכנית היומית "רדיו ללא הפסקה" אותה הגיש לצד בן כספית.

בטלוויזיה החינוכית אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully