וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי וייס ימשיך לכהן כמנכ"ל חדשות 2

30.4.2013 / 14:18

כהונתו של וייס, שנכנס לתפקיד ב-2008, הוארכה על ידי דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 2 בחמש שנים נוספות. אבי ניר ואבי צבי שלחו את ברכתם

דירקטוריון חדשות 2 האריך את כהונתו של מנכ"ל חברת החדשות, אבי וייס, בחמש שנים נוספות. "אני מבקש להודות לדירקטוריון חברת החדשות על הבעת האמון בי. אני מבקש להודות במיוחד ליושבת ראש הדירקטוריון, עו"ד תמי רוה, על התמיכה, שיתוף הפעולה והעצות הטובות. תודה גדולה למנכ"לי הזכייניות קשת ורשת, אבי ניר ואבי צבי, ולכל חברי הדירקטוריון על הגיבוי התמידי, המקצוענות והנחישות חסרת הפשרות שדוחפות אותנו קדימה כל העת", דברי וייס עם ההודעה על הארכת כהונתו.

עוד הוסיף וייס: "תודה לחברי הנהלת החברה אשר מובילים יחד איתי את החברה להישגים חוזרים ונשנים ותודה גדולה מכולן לעובדי חברת החדשות - העובדים המקצועיים, המסורים והטובים ביותר בתעשיית החדשות בישראל. בשנים האחרונות הוכיחו לא פעם שעיתונות טובה, מקצועית ובעיקר הוגנת זוכה לאמון מוחלט מצד הציבור. אני מעריך מאוד את העובדה שהצופים בישראל בוחרים בנו ערב ערב , ואני מתחייב להמשיך ולעשות את כל הדרוש כדי שחדשות ערוץ 2 ימשיכו להיות חברת החדשות המובילה של ישראל".

אבי וייס הצטרף לחברת החדשות של ערוץ 2 בשנת 1993, תחילה בתפקיד הקרוי ?מבצעים? שעיקרו תיאום בין עבודת השטח למערכת; כעבור כשנה עבר לשמש כמפיק המהדורה המרכזית ובהמשך התמנה לעורך המהדורה המרכזית. לפני תשע שנים צורף אבי להנהלת החברה והפך למנכ"ל התוכן שלה. עם פרישתו של שלום קיטל מתפקידו כמנהל התמנה אבי לממלא מקום זמני, ובמאי 2008 נבחר פה אחד על ידי הדירקטוריון דאז לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות, כשהוא גובר על מתמודדים מפורסמים ומתוקשרים פי כמה ממנו - רפי גינת וניסים משעל.

את וייס בירכו היום גם מנכ"לי זכייניות ערוץ 2 המחזיקות בחברות החדשות. מנכ"ל רשת, אבי צבי אמר היום, "כבעלי מניות בחברת החדשות של ערוץ 2 אנו גאים באבי שמצליח להמשיך ולשמור על חברת החדשות של ערוץ 2 כחברת החדשות המובילה בישראל, זאת למרות לא מעט שינויים ותחרות שהתחזקה בשנים האחרונות. יותר מהכל אני שמח על כך שאבי נבחר פה אחד על ידי כל דריקטוריון החברה, מה שמהווה גושפנקא להצלחתו בתפקיד קשה זה".

אבי ניר אמר: "מנכ?ל חברת החדשות בערוץ 2 הוא מנהל כללי ועורך ראשי בערוץ מסחרי, שני אתגרים, שאינם מתיישבים תמיד זה עם זה ובהם היטיב אבי וייס לעמוד. מעל ומעבר לכך, הצליח אבי להיות מורה הדרך והמצפן של חברת החדשות בתקופה בה משימה זו הפכה לחשובה מתמיד, קשה מתמיד והגשמתה לנדירה מתמיד.

"לשם כך דרוש כנראה מנהל ואדם, שלא תמיד יש בנמצא. ובשם דירקטוריון קשת והנהלתה ובשמי, אני מברך על הישגיו של אבי והישגי החברה, מברכו על הבחירה פה אחד ומאחל לו ולעובדי החברה הצלחה רבה. תודה אישית על החברות, השותפות והתבונה".

עו"ד תמי רווה, יו"ר הדירקטוריון, אמרה כי וייס "הוא המנהל האולטימטיבי לחברת החדשות שלנו. הוא שהיה שם מהיום הראשון וצמח ביחד עם החברה שהפכה בהנהגתו למדורת השבט של החברה הישראלית. הוא מכיר את כל עובדי החברה מגדול ועד קטן - מתייחס לכל אחד כשווה בין שווים ומדבר עם כולם בגובה העיניים. אבי הוא מנהל שמקדיש אין ספור שעות לעבודה מכיר ויודע כל מה שקורה בחברה. מאציל סמכויות לאנשים שהוא סומך עליהם - אבל עדיין נשאר כל כולו בעניינים. יחד עם זאת הוא יודע להיות החלטי וקשוח כשנדרש, ולמתוח ביקורת נוקבת גם על בכירי החברה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מודה על החברות. אבי ניר/מערכת וואלה!, צילום מסך

רווה התייחסה גם לאירועי הימים האחרונים, במהלכם נחשפה סיבת עזיבתו של עמנואל רוזן את חברת החדשות. "אגב פרשת עמנואל רוזן, התברר כי בהיותו כתב מגזין באולפן שישי של חדשות 2, התלוננה נגד רוזן תחקירנית שרק החלה את צעדיה בחברת החדשות. אבי וייס הקים מיד ועדה לבדיקת הנושא, בראשות קרן מרציאנו הממונה על פי החוק, בטיפול בהטרדות מיניות בחדשות 2 וישגב נקדימון היועץ המשפטי של החברה. הבדיקה הסתיימה לאחר 10 ימים, וממצאיה הצביעו על התנהלות בלתי הולמת של רוזן כלפי העובדת. המנכ"ל אבי וייס לא המתין והחליט מיד לפטר את עמנואל רוזן מעבודתו בחברת החדשות של ערוץ 2. בכך, קבע אבי סטנדרטים חדשים שלא היו נהוגים עד אז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully